Tim is toen hij net 9 maanden was gaan kruipen, dus wij hebben wel traphekjes. Tot nu toe alleen boven, maar beneden is nu ook nodig want hij zit als je niet oplet zo op de 3e tree. Verder komt hij niet, omdat de trap daar een bocht maakt en het dan te smal voor hem wordt.
Wij hebben ze overgenomen van een collega van me. Ik ben er erg blij mee, omdat het geen hekje is maar een ding wat je uitrolt. Haha hoe ga ik dit nu goed uitleggen. Van een hekje heb je iedere keer last, want dat moet je telkens open en dicht doen of je het nu gebruikt of niet. Dit is een rol die je boven aan de trap aan 2 kanten bevestigd. Als je hem niet gebruikt zit alles op de rol dus kun je zo doorlopen. Gebruik je hem wel trek je hem uit en bevestig je hem tegen de andere kant aan in de muur. Bij het uitrekken moet je met de ene hand een knopje op een bepaalde manier schuiven (erg zwaar en lastig, dus dat lukt een kleine nooit) en dan met je andere hand uittrekken en vastklikken. En hij blijft er strak inzitten, dus net zo stevig als een hekje. Nou ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Groetjes,
Sandra