Trap af lopen

hoi,

Lieke loopt sinds kort zelf naar boven.(ik er wel achter) Dit gaat prima.
Nu zou ik het fijn vinden als straks de tweede er is, dat ze ook naar beneden kan.
Nu ben ik met haar aan het oefenen om dit achterste voren te doen, maar mevr. wil naar beneden lopen zoals wij dat doen! Dit vindt ik dood eng en mag ze ook niet.
Misschien ben ik er wel wat vroeg mee, wil ook niks forceren, maar heeft iemand tips om haar dit te leren of nog even mee wachten?

groetjes GYtha

Ik heb er nog geen ervaring mee maar als het niet tegen te houden is zou je dan niet voor haar kunnen gaan lopen en dan jij als het ware achterstvoren dat als ze het niet red of te snel gaat je haar op kan vongen meteen?

Groetjes,

Michèle

kan ik doen maar dan kan ik ze meteen opvangen!
Het lukt nl niet om op onze manier van de trap af te gaan. Ze kan niet bij de leuning.
dood eng.!

groetjes Gytha

Ja dat dacht ik al dat ze dat niet kan nog, maar wel eigenwijs waarschijnlijk

Misschien hebben andere moeders er meer ervaring en betere tips voor. Ik hoop het wel voor je want voor jou wordt achteruit lopen er denk ik ook niet makkelijker op nu

Groetjes,

Michèle

Ik liet onze oudste (die was 16 maanden toen haar zusje geboren werd) wel naar voren naar beneden gaan maar dan op de billen. Dus elke keer op een trede gaan zitten in plaats van lopen.

Dus nee, je bent niet vroeg! Ik was vroeger met onze oudste aan het trainen!

Groetekes, Sje

ja dat kan ook sje, maar is de kans dan niet groter dat ze voorover naar benden valt?
gelukkig ben ik toch niet te vroeg dan

groetjes gytha

Nanik Loopt ook zelf de trap af. Ze houd zelf de spijlen van de trapleuning beet en met haar andere handje heeft ze mijn hand vast. Ik loop dus achteruit de trap af.
Ik mag haar niet de trap afdragen (NANIK ZELF DOEN!!!)

Op de billen gaat ook maar dat gaat mega langzaam bij haar.

Los vind ik ook eng hoor brrr

Bianca

Hoi,