Trampoline

Wie hebben er een trampoline en met name hoe gaat dit ?
Evianne vindt ze onwijs tof, droomt er zowat van, papa vindt het echter eng en wil zon ding niet. Persoonlijk denk ik dat het wel mee valt, vallen kunnen ze ook van het klimrek denk ik dan en ik kan hem toch laag bij de grond zetten of ingraven ? Ze springt er overal op als ze er eentje tegen komt, bij vriendjes spelen enz enz....... Op het Kasteel bij Daan zijn ouders, hebben ze er al een jaar of 10 een staan, de enigste die daar toen eens een lelijke breuk maakte, was een volwassene die even met de kinderen mee dacht te dollen. Moet ik ontmoedigd worden voor zon ding, of papa overtuigd ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben een trampoline. Niet zo’n grote. Eentje van 1.20 doorsnee geloof ik en die staat 20cm van de grond. Nog nooit iets engs mee gebeurd. Onze meiden vinden het heel erg leuk en op die leeftijd is hoog springen er nog niet bij omdat ze dat gewoon niet redden met die 15 kilo lichaamsgewicht. Dus je hoeft, ook op een grote trampoline niet bang te zijn dat ze belachelijk hoge sprongen maken.

Bij die grotere kun je veiligheidsnetten kopen zodat ze er niet naast kunnen springen. Zijn zelfs trappetjes leverbaar om er goed op en af te kunnen klimmen.

Ik heb nog nooit enge dingen gehoord over de trampolines van tegenwoordig. Dus papa moet gewoon overtuigd worden, want het is echt heel leuk voor de kinderen.

Mijn stem heb je!

Groetekes, Sje

ik vind het 100 keer niets… de meest ongelukken hier zijn er mee gebeurd omdat er teveel kindjes tegelijk sprongen en mijn kinderen netjes op het randje zaten en er af geduwd werden of erachterover af vielen, meerdere vriendinnen van me hebben er eentje staan maar ik vind het maar eng zonder zo’n net rondom

sofie is wat zwaarder dus als die een keertje goed springt vliegen de elfjes eraf hoor…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Met meerdere kindjes is het inderdaad riskanter. Bij ons mag er ook maar 1 tegelijk op. Heel veel meer kan ook niet gezien het formaat.

Groetekes, Sje

Wij hebben er 1 sinds vorig jaar, 3,5 meter doorsnee, super gaaf, hij staat een meter van de grond, en de kids zijn er dagelijks te vinden, demi kan zichzelf daar lekker even uitleven hahaha!
Er is nog nooit wat gebeurd, ik spring zelf ook wel eens mee met ze vinden ze superleuk (ze gaan dan hoger).
Ik heb er wel 1 met net eromheen, zonder net vind ik doodeng.

Dus als je ervoor gaat As zou ik 1 mét net nemen, kan niks mee gebeuren, de stalen buizen (waar het net aan vast zit) zijn bekleed met foam, helemaal veilig hoor!

Groetjes Nathalie & Co

wij hebben er ook 1 met een net er om heen

in het begin mocheten ze alleen apart erop maar nu doen ze gewooon voorzichtig samen

en zint het me niet grijp ik in

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik wil er ook een keer 1 kopen, vooral voor Talitha, die zit op turnen. Maar we hebben er nu gewoon geen ruimte. Achterin de tuin staat een zwembad, in het midden een schommelset en dan hebben we nog een terras.

Maar als we er ooit 1 kopen, dan kopen we er 1 met een net en/of als het effe kan, ingraven.