Traktaties

beste mama’s,

al een uur op internet gezeten voor een leuke traktatie TE LATEN MAKEN! Nu is bijna 100% met een kadootje of je kunt een knutselpakket op laten sturen en dan moet je het alsnog zelf doen! een kadootje wil ik niet want ik vind dat allemaal onzinnige hebbedingetjes die zo kapot gaan of waar kinderen na een uur al op uitgekeken zijn.

Een bakje met iets erin heb ik ook al gehad en een tasje/tuutje/zakje/flesje en weet ik allemaal wat lijkt teveel op een bakje, dus vind ik ook niks aan!!!

ENIG IDEE OF ER EEN SITE BESTAAT WAAR ZE WEL AL DIE LEUKE TRAKTATIES MAKEN EN VERSTUREN (DUS GEEN ZAKJES/TUUTJES/BAKJES EN DOOSJES DIE GEVULD MOETEN WORDEN.

bvd

Hoi

Moeilijk hè die traktaties.
Ik heb ook al een tijdje op het net aan het kijken wat voor Milan zal doen als hij 3 wordt voor de op de peuterspeelzaal.

Ik ga nu een leuke cd met peuterliedjes kopieren en heb ooit toen ik in de kinderopvang werkten leuke kleurplaten gehad met plaatjes met kinderliedjes erbij.

Die doe ik in een map en die wil samen met bv een kapiteinkoek laten trakteren.

Trotse mama van Milan Lucas Simon 10 maart 2005

Hi, maar dat bedoel ik dus…jeeee…wat een werk en wat een geld en wat een kado!! vind je niet?? en dan is je kind pas 3 jaar!!!

quote:
Hoi

Moeilijk hè die traktaties.
Ik heb ook al een tijdje op het net aan het kijken wat voor Milan zal doen als hij 3 wordt voor de op de peuterspeelzaal.

Ik ga nu een leuke cd met peuterliedjes kopieren en heb ooit toen ik in de kinderopvang werkten leuke kleurplaten gehad met plaatjes met kinderliedjes erbij.

Die doe ik in een map en die wil samen met bv een kapiteinkoek laten trakteren.

[quote]
Hi, maar dat bedoel ik dus…jeeee…wat een werk en wat een geld en wat een kado!! vind je niet?? en dan is je kind pas 3 jaar!!!

Ik vind het niet zoveel werk.

Je kan het ook simpel houden een afbeelding van papier met een knijper erachter en daar bv een zakje chips ofzo doen of een egel maken met kaas en wordt stokjes.

Ok, maar ik zoek dus juist wat IEDEREEN zo leuk aanbied op internet, iemand die iets leuks voor mij maakt. ZONDER KADOOTJES!!!
EN HET ZIJN OVERAL KADOOTJES…

Ik vind het niet zoveel werk.

Je kan het ook simpel houden een afbeelding van papier met een knijper erachter en daar bv een zakje chips ofzo doen of een egel maken met kaas en wordt stokjes.

[/quote]

Gewijzigd door - aram op 03 Feb 2008 15:35:34

misschien vind je iets op www.iktrakteer.nl
Soms moet je wel iets knippen maar het werk valt vaak wel mee.

Bianca