Traktatie

Dames, Sanne is over twee weken jarig en ik weet niet wat ik moet kopen voor op de KDV. En ik denk dat de begeleiders ook wel wat lusten.
Hebben jullie ideetjes. Ik dacht zelf aan slagroom soesjes voor de begeleiders en rozijntjes voor de kinderen met wat leuks erbij.

Graag jullie reacties.
Bedankt.
Groetjes Carolien

Hoi Appellientje,

Prima toch, rozijntjes of misschien een nijntje koekje voor de wat kleineren…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Dani gaat aankomende vrijdag trakteren. Ik heb (van internet) een varkenssnoetje gehaald. Bij de neus komt een gat en daar gaat een danoontje in. Voor de allerkleinste heb ik zo’n starterskoekje.
De juffies krijgen ook gewoon het vakenssnoetje met Danoontje als neus.

Datzelfde idee met die dannontje heb ik ook gezien met konijnenballonen erop, echt TE leuk.
Verder vindt Jack de yoghurtrozijntjes van de Hema echt heerlijk, ziet er ook net wat leuker uit om te trakteren vind ik persoonlijk.
Ik moet ook binnenkort gaan verzinnen voor Jack, die wordt 2 bijna. Ik dacht aan rolletjes Smarties, met een vingerpopje erop.
Alleen moet je dan net popjes vinden die om zo’n rol heen passen, zucht.

Groetjes van Christa

Voor Anna had ik soepstengels ingesmeerd met zoutloze boter en dan een beetje gekleurde hageltjes (bosvruchten) eroverheen. Daar bovenop een ballon, een strikje en klaar.

Voor de allerkleinsten kan soepstengel ook. De leidsters konden dan de hageltjes eraf vegen. De boter is niet erg, want dat is zoutloos (Becel). Voor de leidsters had ik een lekkere cake.

Er bestaat een kei gave site waarop heel veel tips en werktekeningen staan die je hierbij kunnen helpen.

Weet even niet hoe die heet maar staat hier ergens ook op de site!