Traktatie

ik ben bezig met traktatie s, ik ben een paddestoel aan het maken .ik heb plopkoek in gepakt in buin papier. en dan komt er een wc rol in het wit er op, en groen gras er om heen .en natuurlijk de rode muts met witte stippen. maar nou wou ik een belleblaas in de rol stoppen .wat vinden jullie ,is dat een leuk idee. of hebben jullie nog andere ideeen.het is voor op het kinderdag verblijf. ik hoor van jullie

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 02 Sep 2004 08:57:57

ik heb ook bellenblaas gedaan, want ik baal van al datsnoep wat er elke keer getrakteerd word op de psz… dus ik zeg ja voor de bellenblaas!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

meiden bedankt voor jullie recaktie dat wilde ik even weten. armanda ik zal proberen op de site te zetten het is me nog steeds niet gelukt ik zal het wel verkeerd doen eens lukt het.

ik begrijp je heel goed hoor kitty, maar ik vindt het gewoon leuk, en vond een plopkoek een beetje kaal maar je heb wel gelijk .maar ja ik ben nou eenmaal zo een klein dingentje vind ik weinig .maar het is ook wel weer zo wie het kleine niet deerd is het grote niet weerd ik weet het wel hoor hihihihihihihihi

groetjes marielle mama van tanja[

Gewijzigd door - zaan5 op 02 Sep 2004 19:58:42

Hoi Marielle,

Het klinkt ontzettend leuk!
Ben erg benieuwd naar foto’s van het eindresultaat!
Enne…belleblaas is erg goedkoop bij (o.a.) de Zeeman hè!! (weet niet zeker of je dat al weet dus ik dacht: meld het toch ff )

Groetjes, mamma van Stephan

ja bij tanja op schooltje is het verschillend per kind .en ja bieb hihihihihihihihih had het al gezien maar toch leuk van je dat je me er op wijst en er staat ook nog winne de pooy op en donald duck hihihihihihihi

Belleblaas blijft toch gelukkig leuk he
Hahahaha vind het zelf nog steeds leuk.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Leuk idee, crea bea!

Bellenblaas is volgens mij leuk voor alle leeftijden. Mats kan zelf nog niet met zo’n ding omgaan, maar vindt het erg leuk om de bellen die mama blaast te proberen te pakken.

Bij ons op de peuterspeelzaal kregen we trouwens ook in het voorlichtingsboekje een traktatie-‘reglement’. Een klein snoepje stond daarin, maar de ervaring laat zien dat de meeste toch iets extra’s doen. Misschien vinden die moeders het leuk om te doen en uit te delen, en de kinderen vinden het ook leuk. Maar ik ben zelf niet zo’n moeder, dus ik hou het zo makkelijk mogelijk en geniet gewoon van andermans leuke ideetjes. Wie weet krijg ik ooit nog creatieve inspiratie…

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003