Traktatie verjaardag Daan

Voor de verjaardag van Daan heb ik 2 traktaties gemaakt. Nou ja, traktaties. Gewoon cadeautjes op een leuke manier verpakt.

1. is voor de crêche

1. Is voor de opvang.

Daan kleurt heel graag bij de kikkers zitten de kleurtjes aan de achterkant en bij nummer 2 zitten kleurtjes verpakt met vouwblaadjes in een zelfgemaakte servetring.

Heb aardig zitten knutselen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jeetje Diana, wat ben jij crea! Het ziet er erg leuk uit.
Als Nicky weer moet uitdelen, dan kom ik bij jou voor de ideeen hoor!
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

heeee leuk zeg,je heb niet stil gezeten maar het ziet er heel erg leuk uit

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Wat een leuk idee inderdaad. Lisa mag binnenkort trakteren op de psz dus ik ben al aan het kijken wat ik kan maken, maar kleurtjes is wel erg leuk ja!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Wat leuk zeg!!!
Ziet er super uit

(jee, ik mag ook wel gauw wat gaan bedenken voor Stephan…)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ziet er erg leuk en vrolijk uit!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wauw, heel erg tof. Hier mogen de kindjes helaas geen kadeautjes uitdelen want ze hebben het hier blijkbaar meegemaakt dat de ene niet wilde onderdoen voor de ander en het resultaat was dat de kindjes op een gegeven moment een rugzakje met inhoud kregen. Dit werd ze te gek dus vandaar. Vind ik erg jammer want dit vind ik echt super. Je hebt wel heel erg tof geknutseld hoor !

hee, dat ziet er leuk uit!! Altijd weer leuk (en best lastig te bedenken) om wat te maken om uit te delen!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Wat leuk eg. Vooral de kikkers vind ik super omdat Manon op groep kikker zit.

Heb je daar een tekening of titel van een boekje waar het in staat oid ?

Tessie

oooooh wat leuk!!! Ik heb ook al zitten nadenken, had leuke kleine muziekinstrumentjes gezien… nu nog een idee om ze te verpakken. Luca zit bij de lammetjes, dus dat moet wel lukken!! Maar of ze zo mooi worden…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ze zijn erg leuk!

Groetjes Mim

Hoi Jolanda,

Heel leuke cadeautjes kun je op www.lobbes.nl vinden. Niet al te duur. Ik had 24 kleurpotloodjes besteld ( 0,24 eurocent per stuk). Je hebt zelfs nog goedkoper speelgoed.

Tessie: Het voorbeeld van de kikker staat in het boek Groot en leuk kuntselboek 25 originele kuntselwerkjes voor elke lft met duidelijke aanwijzingen Van de Uitgeverij CARAMEL ISBN nr 90-5828-149-3 Auteur Anne Vande Lanoitte.

Asje, omdat Daan niet alle traktaties mag hebben ( van snoep en koekgoed) had ik zoiets van kleurpotloodjes. Daan kleurt, verft en knipt graag. En in de voorschriften van PSZ staat dat je eigenlijk GEEN snoep mag geven. Dus vang ik 2 vliegen in 1 klap.

Vandaag is hij bij de opvang en zij had al een kroon voor Daan klaargemaakt. Daan mag daar trakteren ( servetringen van Visjes, deze staan ook in het boek).
Ben zeer benieuwd hoe hij het vind.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ohhh jij bent een crabea zeg, erg leuk gedaan!

Groetjes Nathalie & Co

zo jij bent even krea geweest diana .ik vindt die kikker heel mooie geworden en de vis ook .zo leren we van me kaar

groetjes marielle mama van
10-10-01