Tractatie

vraag me af he,hoeveel geef je nou aan een tractatie uit

ik knutsel altijd van alles zelf in elkaar,met presentje en wat lekkers
zit je meestal rond de 1 euro à 1.25 per kind

maar nu zitten beide juist in grote groepen dus vind het best wel oplopen dan,dus dan maar geen presentje meer

dus gewoon ff nieuwsgierig wat jullie nu per kind uit geven

niet teveel , pff , had nu die schepjes gedaan en die waren 39 ct per stuk, stickers geprint, rolletje cellofaan gekocht en 3 doosjes steopkrijt dus ik denk dat ik op 50 cent per traktatie zat en dat vind ik meer dan voldoende.
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een blokkie kaas met een augurkje kon laten trakteren?

groetjes Kim, mama van

en

ja idd dat heb je echt niet meer nee…

zat net uit te rekenen wat ik kwijt zou zijn 2 kids laten trakteren met presentje en voor de juffen en meesters rond de 80 euro pfffffffff vind dat niet leuk maar

dus ga maar eens op zoek naar wat anders,als ik zo uit reken dan zit ik met de kids op 60 euro pfffffff

Tachtig euro?? No way!
Dan zou ik inderdaad wat anders bedenken want 80 euro vind ik zelf te gek en niet nodig.
Maar er zullen ongetwijfeld ouders zijn die daar anders over denken. Jammer dan.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nou tachtig euro is wel erg veel dat zou ik ook nooit doen
ik had voor tanja vorig jaar een paddestoel zelf gemaakt en in de rol een belleblaas van 29 cent en een kabouterplop koek en ik moest en toen 20 hebben dus dat valt dan nog mee .nu heb ik dorarugzakken gemaakt en moet nog even bedenken wat ik er in ga doen
dus tips ??ik heb een fototje geplaats op ik ben trots op wat ik heb gemaakt ahahahhahah

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 25 Aug 2005 14:17:54

tip:dora koekjes kan erin hihih toevallig had hans die met boodschappen mee genomen

ja tis allemaal zo duur,wat je leuk vind loopt gauw op en vooral als je er 2 naast elkaar jarig heb

ga gewoon wc rollen sparen,maak er leuk papier omheen leuke didll plaatje er op en dan in de wc rol zakje met iets lekkers erin…papier heb ik zat hier,printer voor de plaatjes en wat lekkers ben je voor nog geen 50 euro cent klaar per kind

nu voor dylan ja gr.5 stoer allemaal dus kan je niet meer met knutsel tractatie aan komen,maar ga wel neuzen op i-net

80 euro is inderdaad een hoop geld!! dat zou ik dus ook nooit doen vraag me af waar je uiteindelijk eindigt dan… 80 euro voor de kindjes op school en dan nog eens het verjaardagsfeestje met taart en zo en nog een kadoo pff wordt inderdaad een prijzig gedoe…misschien gewwoon een klein zakje snoep of zo… ale dat gaven wij vroeger misschien is het in tussentijd veel verandert en zijn ze daar niet meer tevreden mee… zit nog niet zo in dat wereldje omdat de kindjes nog niet naar school gaan,geloof wel dat ik mijn hart ga vasthouden

liefs jessica

quote:
geloof wel dat ik mijn hart ga vasthouden

liefs jessica

Hihi, inderdaad
Wat dacht je van die kinderfeestjes tegenwoordig. Ze moeten tegenwoordig zulke achterlijke dingen om “er bij te horen”.
Feestje thuis kan zowat niet meer, tenzij je een half entertainment-team hebt ingehuurd.
Nou, aan me hoela hoor!
Ga ik dus NIET aan mee doen straks.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hihiih dat zei ik ook bieb,maar het is er toch van gekomen

dylan mag dan ook 4 kinderen uit nodigen,sommige doen er 10 pffffff
je moet per kind al rekenen tussen de 7.50 en 10 euro

dylan zit wel in een extreem drukke klas hoor,dat komt binnen en je moet gillen voor aandacht te krijgen grrrr daar heb ik een hekel aan als ik dat zo mag zeggen

rennen gelijk met schoenen aan naar boven,vragen het niet gaan dus kan je gillen naar beneden en schoenen uit

maar goed,verleden jaar heb hij het niet gevierd,dus dit jaar mag hij dubbel uit nodigen voor het eerst,hans had wel wat leuks gezien bij het piraten restaurant

en met kaitlyn gaan we mokken schikderen,had ik ff terug al eens gekocht bij kruitvat 99 cent,maar die zit in een rustige klas dus durf ik het thuis wel aan hihihihiih