Ik wil graag iets leuks met Muriel mee geven als ze 1 word voor onze gast ouder. Iemand misschien een tip voor ons?
Tractatie gast ouder
Leuk idee. Had jou topic ook al gelezen maar vond een plasic schepje met wat lekkers niet echt geschikt
Verder niemand leuke tips.
Gewoon een kleinigheidje, en misschien een fotootje erbij van muriel als aandenken…? Als ik gastouder zou zijn, zou ik het wel leuk vinden iniedergeval om als ik oud en verschrompeld was aandenkentjes te hebben van al die kleintjes die je geholpen hebt . En daarbij iets van op naar het volgende gastouderjaar
Ja, dat is een goeie.
Ik zit er ook al aan te denken. Duurt nog wel 2 maanden, maar het moet een knalfeest worden, en dan heb je wat voorbereiding nodig.
Ik nodig mijn gastmamma en gastpappa en gastbroertje (kortom, het gastgezin) gewoon uit. Het is toch een straat verder.
Maar dat is het weekend erna, de dag van haar verjaardag zelf is Sarah daar.
Je hebt bij de Hema van die Petit Fours voor kinderen. Geen gebak, maar spekjes en schuim en dan een kleurtje erover met een dierenvormpje erop. Hebben de andere kinderen in het gezin ook wat te snoepen.
@Bakmamma, hahaha, echt heel mooi!!! Maar met een 4 jarige banketbakkersopleiding zou ik dat nog niet kunnen maken. Lang leve de Hema
@Jaantje. Mijn gastouder noemt Sarah vaker Spook. Nu heb ik via internet een tshirt laten maken met een Spookje erop en eronder ‘Spookje Sarah’. Is speciaal voor als ze daar is.