Traanbuisjes ontstoken Ziekenhuis

Hallo,

Thijmen is 5 maanden oud en heeft zijn traanbuisje verstopt… Daardoor is zijn ene oogje steeds ontstoken en zit na het slapen vast geplakt… Erg zielig… Nou zijn wij vandaag bij de oogarts gesweest, en nou moet hij volgende week onder narcose want dan gaan ze met een ijzeren buisje via zijn ooghoek naar binnen en maken ze zijn traanbuisje weer toegankelijk… Heeft iemand hier ook ervaringen mee???

Groetjes Petra…

nee geen ervarig,maar wens je alle sterkte
lijkt me erg vervelend voor het manneke elke keer oogje dicht

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja ik heb ook geen idee hoe dat gaat…
Of hij ook een infuus in krijgt enzovoort…
Hoop dat ik wel bij hem mag blijven…

Je mag als het goed is helemaal mee naar de ok als hij onder narcose is moet je weer weg en als hij klaar is mag je er weer bij
Justin had het ook maar toen ze belde voor de opnamen was het helemaal over
Ik heb gehoort dat ze vaak wachten tot dat ze een jaar zijn omdat het vanzelf open kan gaan
maar zo zie je maar weer elke oogarts doet het anders

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

och germ wat zielig!
rico heeft wel ooit verstopte traanbuisjes gehad dan moest je met je vinger tussen neus en oog zeg maar…masseren, na 2 dagen was het weer goed.
laat weten hoe het is gegaan he! wat zielig als die kleintjes die rottigheid moeten meemaken

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat sneu! Alle sterkte. Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd ben dat ze het nu al doorprikken, weet ook niet beter dan dat ze het 1e jaar hiermee wachten omdat het traanbuisje uit zichzelf nog open kan gaan (met evt. wat hulp van massage).

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb inderdaad ook in zijn ooghoekje gemarseerd en 3 soorten oogdruppels voorgeschreven gekregen van de huisarts en dat hielp allemaal niet… Eigenlijk is Thijmen ook te klein, daarom wil de anesthesist hem eerst van te voren zien…
Ja zo zie je maar in elk ziekenhuis doen ze het weer anders…

pfoe…ja dat is naar als dat niet helpt en je moet nog naar dat ziekenhuis.
ik vind het echt rot voor jullie ik voel helemaal mee hoe jij jemoet voelen als ie daarheen moet en dat moet ondergaan…ook al voelt ie niks maar toch…als mama voel je waarschijnlijk meer dan hij
ik had dat hetzelfde met rico’s reflux ik was bang, dat ze met die slangetjes moesten gaan werken in zn neus en keel…echt ik zag het al helemaal voor me en tranen schoten in mijn ogen dat voelt echt bagger.
maar gelukkig is dat nu voorlopig van de baan.
maar meid ze weten wel wat ze doen en dan is het ook goed dat ze thijmen eerst zien. succes en wanneer ziet die arts thijmen? daarna eventuele vervolg afspraak voor die narcose? of meteen achter elkaar?

Zo zie je inderdaad maar weer. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes!

Dinsdag morgen om 07:15 uur is het zover… Thijmen gaat onder narcose… Wij mogen er gelukkig bij blijven alleen niet in de OK…
Ik hou jullie wel even op de hoogte van hoe het is gegaan…

Groetjes Petra…

Alle sterkte en succes! Heel ikkeben denkt aan jullie! (als ik zo vrij mag zijn…haha).

Groetjes!

fijn dat je er bij mag zijn maar niet in de o.k? je kunt zelf toch ook zo’n pakkie en mond masker krijgen ? ik zou dat echt kaa uu thee vinden…
hoelang gaat de operatie duren? sterkte hee!
komt allemaal goed!

Hallo

Bedankt voor jllie lieve reacties en medeleven…
Het is erg goed gegaan met Thijmen vandaag… Het was zomaar klaar…
Alleen is hij nu wat ziekjes door de narcose, hij heeft koorts… 39,2 of is dat verhoging…??? Heb hem een zetpilletje gegeven, en hoop dat hij lekker slaapt vannacht…

Groetjes…

Fijn dat het goed ging en hopelijk een goede nacht!

Groetjes!