Totaal onvoorbereid

Pff, ik weet nog dat ik bij Noa al weken alles in orde had voor haar komst. Maar deze keer heb ik echt nog niks klaar staan… Het babybedje in de slaapkamer is nog niet klaar, de wieg voor in de woonkamer moet nog van de zolder gehaald worden, …
Vorige week was het bedrijf waar ik werk gesloten en had ik eindelijk verlof. En had ook ineens een energieboost… die ik gebruikt heb om heel de keukeninboedel te verhuizen naar onze nieuwe keuken, en de huiskamer te verhuizen.
Maar al het babygedoe is er zo’n beetje overgeschoten. En deze week is de energie ook zo goed als weg. Dus ik hoop dat ze nog een paar daagjes blijft zitten, want m’n man moet werken, dus die kan ook niks in orde brengen.
En eerlijk gezegd heb ik echt totaal geen zin meer om alles klaar te zetten. Ik zou liefst de hele dag gewoon in bed liggen.
Herkenbaar?

Haha, nee. Niet herkenbaar. Nesteldrang kwam hier een paar dagen voor de bevalling opzetten, niet te stuiten. Wat mij betreft heb je mazzel dat de kleine er nog in zit, ik was met 38+4 al bevallen

Trouwens, is er al een meldplichttopic voor je aangemaakt? Zal meteen eens gaan kijken. Gedaan: heb er eentje aangemaakt in het onderdeel Wist je Dat…?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gewijzigd door - Mriek op 02 Jan 2012 21:53:02

ja en nee, bij 2 moest alles klaar staan en bij de andere twee was ik er echt nog niet mee bezig…
dus tja…zet hem op!! 12-01-12

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hahahah bij mij ook! Ik ontving mijn moeder 3 dagen van tevoren en die is nog als een gek gaan rondrennen voor alles! Uiteindelijk heb ik ook mijn man nog 2 keer naar huis gestuurd toen ik in het ziekenhuis lag, omdat ik dingen was vergeten (huis is 5 minuten rijden dus dat was okay) en ik ben normaal altijd met alles voorbereid, hahahha!

mijn moeder wordt ook gek hoor… Als ze zelf niet fulltime zou werken, zou ze al lang alles geregeld hebben denk ik.
Nu ga ik proberen vandaag zoveel mogelijk gedaan te krijgen…
Naar de dokter voor een briefje te laten invullen dat vandaag mijn bevallingsrust ingaat! Dan naar de zorgkas het briefje binnenbrengen én op het werk.
Dan de doopsuiker gaan halen en het geboortekaartje goedkeuren.
Intussen wat was doen zodat ik morgen eindelijk mijn koffer kan klaarzetten voor het ziekenhuis…
Dus kleine Fleur, nog zeker één dagje blijven zitten please

@ Mriek: bedankt. En die nesteldrang had ik vorige week denk ik… Toen heb ik drie keer alles gepoetst…

Ik was niet zo laat als jij, maar wel een stuk later dan bij Daan. Bij Tim hadden we alles op tijd klaar. Is volgens mij vaak zo bij de 1e en bij de 2e ben je er toch op een of andere manier iets minder mee bezig. Wij hadden met 36 weken alles klaar en dat was maar goed ook, want een dag later braken mijn vliezen.

Succes nog met het regelen/in orde maken en de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

Nee absoluut niet herkenbaar
Ik ben iemand die echt altijd alles op tijd klaar moet hebben. Ik kan er ECHT niet tegen als dingen op het allerlaatste moment moeten gebeuren.
Zo hadden wij bij Sylvie en Amy met 20 weken alles al gekocht en met 30 weken de hele babykamer al af.
Met 36 weken ofzo heb ik de ziekenhuistas helemaal ingepakt en maar goed ook want met 38+4 beviel ik van Amy

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Wel, de was is gedaan… En de doopsuiker is in orde en het geboortekaartje.
Morgen naar de huisarts want vandaag is het pas vanaf 18u op afspraak. Het spreekuur in de voormiddag had ik al gemist…
Ook heb ik de wieg klaargezet in de huiskamer. Mijn moeder flipte zowat toen ik zei dat ik alles zelf naar beneden gesleurd had en ineen gezet…
Nu moet ik nog naar de winkel wat spullen halen voor in m’n koffer, die ik morgen dan kan klaarmaken.
En de enveloppen moeten nog allemaal geschreven worden Dat is een klusje dat ik echt haat!
Maar iig, we zijn al een stapje dichterbij!

Euhh JA… Bij ons alleen bij de 3e dan tenminste… Bij de eerste 2 was alles op tijd klaar! En nu…? Wij moeten de baby nog gaan erkennen terwijl ik al 28 weken zwanger ben! Verder moet ik nog: Kinderopvang toeslag aanvragen, geboortekaartjes gaan zoeken, peetoom zoeken… Eigenlijk nog vanalles!

Heb zo druk gehad met de decembermaand dat ik het er ook niet bij kon hebben, misschien wordt het nu wat makkelijker (al moet ik nog alles van Kerst opruimen ).

We zien wel

Groetjes mama Jade

hihi, gelukkig heb je nog wat tijd. Hier begint het redelijk te dringen… De verzorgingstafel en babybadje moeten ook nog vanonder het stof gehaald worden schoot me gisteren te binnen…

Ja, gelukkig heb ik nog even! Helaas hebben wij nog zoveel dingen in het vooruitzicht, vakantie, verjaardag van Jade die 4 wordt en naar school gaat en op het werk zal het vlak voor mijn verlof echt stressen worden ( helaas ).
Dus ik hoop dat ik niets vergeet!

Ooh ja we hebben zelfs geen namen!!! Ik heb ook geen flauw idee wat!!! Dat vind ik toch wel het engste!

Groetjes mama Jade

geen namen?! Noa’s naam lag al vast een jaar voordat ik zwanger was
En Fleur was ook direct gekozen, ditmaal wel tijdens de zwangerschap

Ohh nee ik had ook nog geen naam, wilde niet weten wat het was (jongen/meisje) en wij hadden een redelijk aantal namen. Ik ben iemand die gelooft dat sommige namen niet bij sommige kindjes passen, dus ik wilde die namen bij het gezichtje! Stom he, maar zo ben ik. Vind het wel knap als andere mensen dat anders kunnen, zoals je zegt met Nao! Ieder zijn wensen, zo gezegd!

Wij wisten bij alle drie ook niet wat het zou worden. En bij alle drie gaan wij voor verschillende namen (is voor iedereen anders natuurlijk) bij mij/ons is het zo dat ieder kindje zijn “eigen” gevoel brengt in de zwangerschap en ieder kind is anders dus ieder zijn eigen namen heeft.
Ik vind het dan wel leuk om te zien hoe iedereen daarover denkt! Wat jij zegt malawimamajada kan ik mij eigenlijk ook in vinden.

Groetjes mama Jade

Ooh en waarschijnlijk hebben we nu een jongensnaam, voor mij was het al langer die naam, maar mijn vriend moet er nog een beetje aan wennen… Ik ben helemaal happy met de naam!!!

Groetjes mama Jade

Ja volgends mij hebben we hier ooit een discussie over gehad, iedereen denkt daar idd anders over, sommige vinden kinderen echt een blanke pagina (dus je kunt alle namen gebruiken) andere vinden dat helemaal niet! Persoonlijk zou ik ook nooit willen weten of het een jongen of een meisje word, maar andere mensen weer wel, het is iig fijn dat je kan kiezen, daar ben ik het wel weer mee eens!

Bij onze eerste hadden we 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen (we moesten nog een definitieve keuze maken) toen onze zoon 11 wkn te vroeg werd geboren. De jongensnaam die op 1 stond, vonden we toch niet bij hem passen, dus is het Siem geworden, haha. Ik was al bevallen, we keken elkaar een en het werd Siem (in plaats van Cas).

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers