Hey allemaal!
Even een vraagje, tot welke leeftijd hebben jullie je kids laten boeren na het flesje?
Mijn zoon is nu bijna 10 maanden maar hoeft lang niet altijd meer te boeren als hij zijn flesje heeft gedronken. Zoals jullie misschien al wel hebben kunnen lezen heeft hij de afgelopen weken wel lopen tobben met overgeven enzo dus ik weet niet of het daaraan ligt dat hij niet meer boert?
Hij drinkt overigens wel vrij vlot zijn flesjes leeg dus daarom ben ik ook altijd wel verbaasd als hij niet boert…
Groetjes Kim
Tot welke leeftijd laten boeren
Wat een goeie vraag, met een lastig antwoord. Mijn ventje is van begin augustus, dus loopt ook tegen de 10 maanden. Maar ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer we daar mee gestopt zijn, wel al heel lang geleden geloof ik
Onze dochter is bijna 1 en boert eigenlijk nog altijd. Een enkele keer niet, of ik let niet goed op. Maar ze drinkt inderdaad ook heel snel. geen idee hoe anderen dat doen?! Nooit over nagedacht…
geloof dat ik pippy rond 7 a 8maanden gewoon teruglegde in dr bed want die boerde nooit meer direct na de fles die hoorde je na een uur misschien een keer een boer laten,maar ja wel erbij gezegt dat kind nooit overgeeft
Pippy is geboren 17.07.2009
Onze meid is nu 2 maand en die boert niet meer. Heel af en toe laat ze nog eens een boer. Meestal leg ik haar zo terug.
Hey,
Thanks voor jullie reacties! Ben dus niet de enige die het uiteindelijk heeft opgegeven
Ik hield hem al steeds op schoot voor soms wel een half uur en er komt maar niks (en ondertussen probeert hij dan te ontsnappen haha)
Kleine dreumes van ons is a.s. woensdag 7 maanden, maar ik laat hem nog steeds boeren. Als we dat niet doen komt er na een paar minuten een hele vloedgolf terug… Verschilt denk ik heel erg per kind!
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010