Geen Paniek Anoek, want volgens mij zit het wel genoeg in nutrilon.
Maar als je borstvoeding geeft en als nutrilon wegvalt kun je het beter wel geven.
Miranda
Geen Paniek Anoek, want volgens mij zit het wel genoeg in nutrilon.
Maar als je borstvoeding geeft en als nutrilon wegvalt kun je het beter wel geven.
Miranda
ooh gelukkig, ik schrok al… Mar dan hoef ik me dus nog geen zorgen te gaan maken. Ik zal morgen het CB ook even vragen, dan komt het helemaal goed bedankt!
Groetjes Anouk
Navragen is altijd goed maar echt Anouk, je hoeft je geen zorgen te maken want ik weet het zo goed als zeker dat er genoeg vit D zit in nutrilon want ik vind vitamines heel belangrijk en houdt dat altijd heel goed in de gaten.
Inderdaad, in flesvoeding en opvolgmelk zitten de benodigde vitamines. Zodra je overstapt van nutrilon op gewone melk, moet je Vitamine D bij gaan geven t/m het 4e jaar.
Groetekes, Sje
Ik heb eerst de vit D druppels op olie-basis gebruikt, maar die vond Sanne niet zo lekker. Nu heb ik de druppels op waterbasis, maar die vind IK niet lekker… Die zijn zoet! Blegh… Zo’n anijs-smaakje er door. Waarom ze dat gedaan hebben weet ik niet, maar goed.
Ik heb gehoord dat je als je zelf BV geeft, je het ook moet slikken. vandaar dat ik dus zelf ook braaf 5 druppels nee,.
Ow Sanne is wakkerrr
Kus