onze jongens hebben tot ongeveer 2 jaar en 2 maanden in de box gezeten en inderdaad ben ik het ook eens met lieke dat je niet vroeg genoeg kunt beginnen met standjes geven. Veel herhalen is belangrijk ook al is dat niet altijd leuk. Maar goed, ieder doet het op z’n eigen manier…
Tot hoe oud in de boks?
Wij hebben de box wel in de woonkamer maar eigenlijk zelden gebruikt bij allebei de meiden. Dit omdat ik altijd bang ben dat ze zich bezeert. Amy kan nog maar net zelfstandig zitten en valt nog regelmatig achterover bij een verkeerde beweging.
Daarom heb ik haar liever op een kleed in de woonkamer. Joyce en Amy hebben dus alleen maar in de box gelegen toen ze nog niet konden draaien.
Hebben andere moeders die angst niet gehad dat je kindje zich in de box bezeert ?
Wij zijn nu al aan het dubben of we de box de deur uit doen en Amy is nog maar net acht maandjes. Omdat het veel ruimte inneemt en ze er toch nauwelijks inzit.
Miranda
ik vind die angst onterecht en een box is er niet voor niks ja toch,een kind kan zich buiten de box net zo goed bezeren.
ze kunnen zich inderdaad overal wel pijn aan doen, maar in de box lijkt het me toch wel veiliger en is er ook oa daarvoor dat ze veilig kunnen spelen dus ik zou die box er niet zo snel uitdoen, want je moet straks alleen nog maar meer waarschuwen en dan kan je je kindje niet even makkelijk ‘wegzetten’…
ik ben het idd met de andere meiden eens.
als ik zie hoevaak Jort nu omdat hij loopt zichzelf wel niet heeft blezeerd, maar goed is ook een kwestie van ontdekken.
die angst heb ik ook echt nooit gehad, maar hoe doe je het dan als je even het huis aan kant wil hebben, ik zou knetter gek worden als JORT continu door het huis loopt en overal aan zit.
Of ben ik nou de enige??
Groetjes Trynke
tryneke je bent niet de enige die dit heeft gehad hoor,de box is er niet voor niks en een kind van 8 maand lekker i de box ze kunnen er nog gauw genoeg uit
ik denk maar zo als de kleine in de box zit heb jij je handen vrij om wat in huis te doen
ach ja, zo denkt iedereen daar weer anders over, Thije zit nu ook net, en dat doe ik niet in de box, omdat hij dan met zn koppie tegen de spijlen aan kan knallen. Dus dat mag hij doen op de grond. In de box ligt hij nog gewoon, hij gaat toch nog niet zelf zitten. En dat waarschuwen, tja dat hoort en nu eenmaal bij. En als je er gek van wordt dan is de box wel even handig ja. Er is voor alle twee weer wat te zeggen!