Torselet

Dames, zaterdag komt mijn moeder en gaan we een torselet halen voor nder mijn trouwjurk, maar weet iemand waar ik die dingen kopen kan??? Ik ben hier echt zo niet mee bekend. Soort winkel is prima, adres in de omgevening van Den Haag is nog beter.

Groetjes,

Michèle

In de meeste bruidswinkels hebben ze deze wel volgens mij. (bruidswinkel hier in de buurt iig wel. hahaha)
En anders een lingeriezaak?

In den haag ben ik niet bekend

Moet je dan ook een afspraak maken dat jij weet??? Dat moest ik voor die jurken passen namelijk wel.

Groetjes,

Michèle

Volgens mij niet hoor.
Kan natuurlijk in elke winkel anders zijn, maar ik neem aan dat de meeste gewoon openingstijden hebben zodat klanten ook zo binnen kunnen komen lopen. Een torselet passen kost natuurlijk minder tijd dan een jurk uitzoeken.

Als iemand jurken wil passen gaat daar natuurlijk heel veel tijd inzitten, dat doe je niet ‘even tussendoor’. Vandaar dat ze dat op afspraak willen.

Zo gaat het iig hier in de bruidsmodezaak van de moeder van mn schoonzusje.

Oke dan gaat ik eens op zoek naar bruidswinkels, want ik kan moeilijk naar de winkels terug gaan waar ik jurken gepast heb met de mededeling leuk dat ik mocht gluren maar mijn moeder gaat hem maken

Groetjes,

Michèle

Ik heb hm gewoon gekocht bij Tasche ( of is dat alleen in Twente) en wrs de luxere lingeriezaken ook wel

Ja de luxe lingerie zaken in NL hebben het ook hoor! Geen probleem, even in de buidel tasten dat wel. Heb wel eens een setje gekocht (gewoon setje he, niet voor een bruiloft ofzo, weet niet eens meer wel “merk”) was toen bijna 250 euro kwijt! 90 euro voor een string!!! Maar goed voor je bruiloft moet je wel gewoon iets moois hebben! Succes!

90,- voor een string???
Jemig wat een achterlijke prijzen eigenlijk.
Mijn torselet voor onder de jurk zat geloof ik tegen de 100,-

Mijn torselet kwam idd bij de bruidswinkel vandaan waar mijn jurk ook vandaan kwam. Weet niet wat de prijs was, want ik kreeg hem van mijn ouders.

Groetjes,
Sandra

Ik krijg hem van mijn moeder, dus zij kijkt naar de prijs, maar dan weet ik een beetje waar we gaan kijken denk ik.

Groetjes,

Michèle

Geen idee, ik had geen torselet, ik was 6 maanden zwanger LOL!!!

Hahaha ja een string van 90 euro zou ik nu ook absoluut niet meer doen. Wat kan ik zeggen; ik was jong en dom! hihih
Maar idd je kan best wat leuks vinden voor een stuk minder. Vind altijd wel dat je echt even goed moet kijken hoe het met de jurk zit! Weet niet wat voor soort jurk dat je hebt michele! Ik bedoel bijv. als je een strakke jurk hebt zonder teveel poespas, moet je best uitkijken met een mooie geboorduurde torselet, want dat kun je er soms onder zien! snappie ?

@ Malawimamajada, klopt helemaal wat je zegt daarom alleen al gaat mijn moeder mee, Zij maakt mijn jurk en heeft een eigen atelier gehad dus ze weet precies wat wel en wat niet kan

Hmmm 6 maanden zwanger… nee dat kleed je niet meer af

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 07 Feb 2011 14:58:39

@ michele, wat fijn he! zal wel enorm schelen in de kosten, en dan heb je echt “precies” wat je zelf wil. Dat lijkt me ook zo ontzettend moeilijk. Van deze is het middenstuk leuk, en van die de rok! hihihih nu kun je het gewoon zeggen en je moeder maakt het! Jij gaat de “naaister/ coupeuse” vast ontzettend verwennen na je bruiloft!

Nou zo is dus ook mijn jurk ontstaan nu Malawimamajada. Ik had 3 jurken die ik echt geweldig vond dus die heeft ze gecombineerd nu. Enne geloof me het feit dat ik 1 met een goeie vent ga trouwen en 2 ze me jurk mag maken is voor haar al verwennen genoeg. Ze is al aan het kantklossen voor de jurk

Groetjes,

Michèle

Ik weet niet eens wat een torselet is! Zal een soort corset zijn??

Denk dat ik er wel een had kunnen gebruiken onder mn jurk destijds, hahaha!

Maar sorry, geen tips dus! Misschien een idee om eens bij een hindoestaanse bruidswinkel te kijken. Den Haag heeft er best wat en vaak scheelt dat wel in de prijs heb ik me laten vertellen. Hoe het zit met ondergoed daar, geen idee.

succes!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

geen idee had er ook nog nooit van gehoord overigens…
hee maar leuk! weer iets voor je bruiloft het komt steeds dichterbij meid…spannend!

Bij de bruidswinkels inderdaad.
En de wat duurdere lingerie zaken hebben ze ook wel (maar soms wat minder stevig of met wat minder baleinen waardoor het niet zo mooi zit als die van de bruidszaken). Ik heb voor mijn torselet geen afspraak gemaakt, ben zo de bruidswinkel ingestapt en ze hielpen me meteen. Ik geloof dat ik zo’n 120 euro heb betaald.

Succes met shoppen!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Mijn ma belde gisteravond, we gaan pas na Mervin zijn verjaardag, er kwam iets tussen. (zie mijn andere topic) maar dan kan ik nog even winkels googlen,

@ Inge Een torselet is inderdaad een soort corset speciaal om dat figuur te creeren dat je wilt onder je tourwjurk en dergelijke,

Groetjes,

Michèle