Topics uit verband

Ligt het aan mijn computer of zijn er de laatste tijd veel meer topics die uit hun verband zijn? Ik moet bij veel topics naar rechts scrollen om alles te kunnen lezen. Ik kom er niet achter waar het aan ligt. Maar wel irritant, het leest heel lastig.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hmm ik weet niet het is me niet opgevallen maar zal er eens op letten.
snap dat het irritant leest. dat vind ik ook als een topic uit zn verband is gerukt en als dat ooit mijn schuld is vermeld ik het er netjes bij en mail ik asje of kimmetje met de mededeling dat ik het niet goed krijg

Het is me bij een paar opgevallen, niet zo extreem als dat ht ooit geweest is maar ze zijn wat uit hun verband.

Groetjes,

Michèle

gebeurt wel vaker met een quote , dan word het onderschrift , bv een ticker mee geqouted(is dat een woord)
die is dan ineens te breed en trekt het topic uit zijn verband
of een te grote foto . we hebben nog hele ouderwetse software hahah…nooit geupdate

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ja precies wat kimmetje zegt. Het komt inderdaad doordat mensen gequote worden. Let maar eens op
Het verschilt wel per persoon. Maar mensen die al een iets langere ticker hebben die net past, als die worden gequote, dan past het dus niet meer
Dus als je iemand quote, kan je beter de ticker en foto’s er uit halen, dan is er niks aan de hand

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 20 May 2011 09:33:07

Maar soms zie ik niet altijd dat er iemand wordt gequote? Misschien kijk ik dan verkeerd, maar ik kan niet altijd een oorzaak vinden.

Groetjes,
M

hmm als je geen oorzaak kunt vinden vind ik het wel heel erg raar ja.
is dan de ticker niet te groot van iemands bericht? anders ligt het misschien aan de instellingen van je internet beeld. want als je die op iets meer procent zet dan nodig is dan trekt het topic idd uit het verband (heb het net getest)

@Inge, hoe check ik dat?

Groetjes,
M

soms staat er ook een te lange link in die het topic uit zijn verband haalt, het is een bekend probleem maar kan er nog even niks aan veranderen
Dan zou ik moeten investeren in totaal nieuwe forum software en daar heb ik de centjes niet voor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik snap het Kim!

Groetjes,
M

bovenaan je internet scherm staat ergens een taakbalk waar “beeld” staat (zo niet moet je met je rechtermuisknop boven op de balk klikken en dan “menubalk” aanvinken)
enfin, als je dan op beeld staat moet je bij in en uitzoemen het op 100% zetten en bij tekengrootte moet “normaal” staan.
dan staat het in ieder geval zoals het hier staat en hier is het normaal

Ik heb het gecheckt Inge en volgens jouw uitleg moet het hier ook kloppen.

Groetjes,
M

okee nou dan is dat iig goed

Dat scheelt weer ja

Groetjes,
M

Ik ben erachter, ik zal Lencios vragen om haar tickers onder elkaar te zetten ipv naast elkaar.

Groetjes,
M