Gewijzigd door - Nemo op 12 Aug 2012 20:28:30
.
Wat lief dat je zomaar een vakantie cadeau krijgt van je schoonouders.
Het is helemaal niet mijn bedoeling erg negatief te zijn, maar als ik naar mezelf zou kijken. Zou ik het niet echt leuk vinden om ineens te horen te krijgen dat ik volgende week een weekje zonder de kids op vakantie ga. Natuurlijk is zo’n vakantie lekker, maar zou dan liever de kinderen meenemen.
Wij zijn dit jaar voor het eerst 4 dagen zonder de kids op vakantie geweest (wintersport) Langer wilde ik ook niet, haha heb ze veel te veel gemist.
Maar goed nu je deze vakantie zo krijgt moet je er lekker van genieten. Weekje is gelukkig zo voorbij en waarschijnlijk heeft je dochter het erg fijn bij opa en oma. En ook de kans dat een vliegtuig neerstort is erg klein.
En toen wij die paar dagen weg waren is alles goed gegaan. Ook met de kleinste en die was toen net geen 1 jaar. Dus beetje dezelfde leeftijd als jouw dochter, dus misschien een geruststelling
Fijne vakantie en probeer er nu je toch weggaat lekker van te genieten.
Groetjes,
Sandra
Bijzonder inderdaad, zo’n aanbod. Wisten je schoonouders wel dat jullie het best zouden willen, zonder kind een weekje weg? Want anders vind ik het best wel brutaal, om aan te nemen dat dat wel prima wordt gevonden. Maar goed, het aanbod ligt er en jullie zijn er blij mee, dus prima
Ik vind een week wel lang hoor, weet ook niet of ik dat zo makkelijk zou vinden. Probeer er desnoods toch maar van te genieten, anders is het ook zo zonde.
Even heel praktisch, maar niet onbelangrijk: hebben jullie wel in een testament laten vastleggen wie jullie als voogd over jullie dochter willen na jullie overlijden? Want tuurlijk stort het vliegtuig niet neer, maar je kan het maar beter vastgelegd hebben (ook voor het geval er in het dagelijks leven iets zou gebeuren met jullie). Naar onderwerp misschien, maar wilde het toch even aangestipt hebben.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
En ik dacht trouwens dat oma was overleden gelet op de onderwerptitel:
VeRassing ipv veRRassing
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ja, ik vond het ook al een grappige verschrijving: Verassing van oma kun je vertalen als crematie van oma en dat lijkt me niet dat dat de bedoeling is.
Groetekes, Sje
hehe aangepast, te snel getypt.
Maar idd ik ga er gewoon van genieten! is ook wel is lekker zo met zn 2e!
Krijg er steeds meer zin in haha.
Liefs Xandra
No way dat ik een week zonder Dylano naar het buitenland zou gaan. Ik ga af en toe 3 dagen weg met mijn dochter of met manlief maar wel in Nederland, wil binnen uiterlijk 2 a 3 uur thuis kunnen zijn als er iets aan de hand is.
Liefs Michelle
Wij doen het wel regelmatig hoor, lekker samen weg.
Meestal niet een hele week maar een lang weekend.
En zeker niet naar Gran Canaria: veel te warm
Heerlijk genieten!
En elkaar een beetje scherp houden dat je niet de hele
tijd zit van: hoe zou het thuis gaan???
M.
Ja ik heb er ook veel zin in!
Lekker met zijn 2e is natuurlijk ook heerlijk!
mijn vriendinnen zeggen al: had ik maar z’n schoonmoeder hahah.
Ik was ook vroeg moeder, dus ben eigelijk nooit samen weg geweest met mijn man.
ben nu 25 en onze dochter word al bijna 4.
Dus ik ga zeker lekker genieten!
En bij oma zit onze dochter zeker goed, dus dat gaat helemaal goed komen!
en bedankt voor je reactie, dat doet mijn heel goed.
Liefs Xandra
Gewijzigd door - Nemo op 31 May 2012 09:52:26
pfoe dat kan je idd wel een verrassing noemen haha
moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet echt gelukkig van zou worden maargoed dat ben ik haha en dat weten m’n ouders ook gelukkig.
maar voor jullie natuurlijk hardstikke leuk, lekker van genieten zou ik zeggen!! komende tijd wordt het hier niks wat betreft het weer dus hoop voor jullie dat het daar wat beter vertoeven s!
liefs,
Rinske