–
Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 13:25:42
Inderdaad, simpeler dan we dachten! Hopelijk gaat het snel beter nu je de oorzaak hebt gevonden en kan je lekker weer dagelijks naar het toilet En fijn dat je niet meer hoeft te lijnen!
Groetjes,
M
Hehe! Fijn dat je weet wat het is! En nu weer heerlijk poepen!
Wat bij mij heel goed helpt is Actimel.
Ik heb chronische obstipatie en daar ook medicijnen voor, maar daarnaast helpt Actimel ( of iets dergelijks) ook heel goed.
Ik merk het meteen als ik het een dag niet gebruikt heb…
En wat een heerlijk forum zo! Dat we het zelfs over poepen kunnen hebben, geweldig!
Tuurlijk kan je het hier over poepen hebben hahaha, zolang ik het niet hoef te ruiken !!! Fijn voor je dat je er nu wat aan kunt doen!!!
Aan de ene kant niet fijn dat je hier last van hebt, maar aan de andere kant is het wel fijn dat je nu weet wat het is. Hoop dat het je helpt om veel vezelrijke voeding te eten.
Succes!
Groetjes,
Sandra
Fijn dat het ‘maar’ opstipatie is en dat je er nu wat aan kunt doen!
Maar… dat verklaart toch niet waarom je menstruatie oversloeg, toch?
Ik heb er ook regelmatig last van dat t bloed als ik gepoept heb, en moet ook standaard maar 1x in de 2á3 dagen. Maar opgezette buik heb ik eigenlijk nooit zo.
Misschien verbrand ik gewoon alles ofzo? Ik val juist eerder af dan dat ik aankom…
Qua niet-poepen is er altijd baas boven baas… Ik kan eigenlijk NOOIT. Als ik geen pillen gebruik, hoef ik echt gewoon niet. Ik kan het gewoon niet meer. Nu ik dat dieet volg, is het nog 10x erger. Ze zeggen dat suiker slecht is voor je darmen en dat je beter kunt als je dat niet eet. Nou, ik eet al weken geen suiker en ik merk niks. Bij mij zijn het, als ik al kan, echt stenen. Het doet echt pijn! Ik gebruik dus altijd lijnzaad van Dr. Vogel, dat is het enige wat helpt! En wat heerlijk eigenlijk dat je niet meer hoeft te lijnen, zou ik nu ook wel willen, hahaha. Maar meid, fijn dat het ‘maar’ obstipatie is. Ik heb het al 20 jaar en het is vervelend, maar er zijn wel middeltjes die kunnen helpen!
Groetjes Rainbow, trotse mama