--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 23 Dec 2010 11:05:55

Helaas is hier geen peil op te trekken. Bij de een duurt het een paar dagen en bij de ander een paar weken of zelfs nog langer.

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel doorkomen.

Groetjes,
Sandra

Bij ons duurde het daadwerkelijke doorkomen (vanaf de dikke bobbel tot een randje boven het tandvlees) maar 2 dagen gelukkig. Hij heeft er nu inmiddels 4 er allemaal ongeveer hetzelfde patroon. Eerst een paar dagen huilerig en jengelig, dan de witte bobbel en 2 dagen later is alles weer goed. Hij kreeg 2x2 tandjes tegelijk, maar hij heeft er niet heel veel last van gehad (als ik sommige andere verhalen hier lees). Hopelijk blijft dat zo, dan teken ik ervoor (maar helaas daar is ook geen pijl op te trekken).
Sterkte!

Nee niks van te zeggen, kan zo zijn dat als ze de eerste twee heeft je het zonder te merken ineens opvalt dat er boven ook wat komt.
Hier over het algemeen weinig last gehad van de tandjes. Meestal vielen bij mij na de tijd de puzzelstukjes op zijn plek. Ineens wakker s’nachts, slecht willen eten en dan hop twee dagen later en wit puntje.
Gelukkig heeft ze haar 4 hoektanden ineens gekregen. Dus dat was wel lekker.

Er is wel spul voor te krijgen als je het idee hebt dat je meid last heeft van haar kaak. Dat kun je op het kaakje wrijven. Heeft wat een verdovende werking, Weet zo ff niet hoe het heet.
Maar bij een drogist weten ze het wel. Het is een klein flesje.

Gr

Hier duurden de onder- en boventandjes maar heel kort. Toen ik het witte puntje zag nog 2 dagfen ozo. maar de snijtanden duurden weer heel lang! Hopelijk is het bij Sylvie ook zo dat die ondertandje niet zo lang duren. Sterkte voor de kleine meid!

mama1980

Lilypie Second Birthday tickers