--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 15 Dec 2010 09:28:31

Hartstikke middenin een sprong! Tussen week 33,5 en 37,5.

Groetekes, Sje

Zie het oei-ik-groei-boek of het sprongetjes-topic voor hoe-mee-om-te-gaan-tips.
Beste blijft nog altijd: op je tanden bijten en wachten tot het voorbij is.

Groetekes, Sje

Yep… de 8 maandensprong!
Dat was hier ook een heftige , maar eigenlijk ook de enige die we echt merkten, gelukkig de andere sprongetjes zijn allemaal blijkbaar heel geleidelijk aan ons voorbij gegaan.

En ja… een heftige sprong, in combinatie met tandjes, en met dit bizarre weer misschien wel wat verkouden?
Tja dat valt niet mee voor zo’n kleine meid! (en voor dr papa en mama ook niet!!)

Succes!!

hier nu de 11 maanden sprong en precies hetzelfde gejengel en gemekker! Ik word er ook helemaal gek van! Hij heeft het ook voornamelijk als ik in de buurt ben. Alleen maar zeuren! Zei net nog tegen mijn moeder ’ je zou een kind hebben dat altijd zo is!’ Gelukkig is het altijd tijdelijk en worden ze ook weer leuk. Meestal is het voorbij als je het net niet meer kunt hebben. Idd even doorbijten of even logeerpartijtje regelen.

22-12-2009 colin geboren

Neeltje zit nu in haar 11-maanden sprong en het is hier ook de hele dag jammeren, zeurderig huilen en aandacht aandacht en nog eens aandacht vragen. Het enige wat goed is, is non-stop aandacht van mama of papa dan is ze haar vrolijke zelf Maar ja wij hebben ook nog andere dingen te doen dan Neeltje de hele dag op ons arm meesjouwen… Wat een monstertjes kunnen het zijn soms he haha. Zoals al geschreven je kan niets anders dan het uitzitten. het gaat namelijk altijd ook weer zo snel over als het begonnen is .
groetjes

Gewijzigd door - Linette1 op 03 Dec 2010 09:34:00

Hoii mama Hanna,

Rot he, die sprongen die wel in elkaar lijken over te lopen
Ik heb er met vlagen ook veel moeite mee… ik word er soms zelfs zelf verdrietig van… maargoed… weet niet of jij dat ook zo heftig hebt.

Alex is as zondag 7 maanden, en hij heeft nu al maanden (2,5 ofzo) 1 rode wang, en heeel HEEL veel kwijl. Ik voel in zijn bekkie, dan dan voel ik bobbels achter in zijn kaak. Vreemd. Dit loopt dus al lang. Lijkt wel of ie eerst kiezen gaat krijgen
Aan het eind van de dag jengelt hij veel en zeurt hij veel en KRIJST hij zelfs als ie mn aandacht niet krijgt. Heel herkenbaar allemaal dus. Schrale troost. Heb laatst met CB gebeld. Zij zeggen: gewoon in de box laten liggen… hahahahahahaha.
Wanneer kon Sylvie kruipen??

Lauren & Alex (05-05-2010)

Fijn dat t beter gaat!
Hier heeft t z’n ups en downs…
Ja vervelend Tash, dat gejammer en vragen om aandacht… zal er wel allemaal bij horen. Alex ligt net in bedje, maar was niet erg te genieten net… heeft eigenlijk alleen maar gejammerd. Ik vind dat gewoon zo jammer! Ik wil dat m’n manneke zich lekker voelt en het naar z’n zin heeft… maar ik kan ook niet altijd blijven toegeven aan z’n grillen… Toch? Vind dat wel lastig.

Pff… lastig ja! Was je andere zoontje rond die leeftijd rustiger?
Alex is onze eerste, en ben dus niet anders gewend. Hij is heel lief, wat jij ook zegt, maar kan ook goed laten weten als hij iets niet wil. Pap eten vindt ie vreselijk, op z’n buik liggen ook, en liggen vindt ie ook niet leuk.
Vandaag ook nog eens super slecht geslapen, maar misschien ligt t aan de antibiotica… is niet altijd het geval.
Doet Timo de nachten wel goed? Ik kan mn borst dus al nat maken voor de 8 maanden spronog hoewel ik nu meer het gevoel heb dat de sprongetjes in elkaar overlopen…
Vanmiddag maar 1 1/2 uur gewandeld… naar de winkeltjes geweest en terug. Dat was wel heel fijn…
Succes… ze zeggen dat het met 9 maanden makkelijker wordt… hope so!!

Fijn dat je nu de oorzaak weet (al komt die altijd achteraf, dat is wel jammer). Hier kwamen de onderste tandjes ook binnen een week na elkaar door en de bovenste twee ook. 13 en 20 oktober de ondersten en 25 en 29 nov de bovensten. gelukkig heeft hij er geen last van gehad, althans tot nu toe niet. Misschien straks met de kiezen wel.
Succes!