–
Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 11:32:41
He gatver meid, nee das inderdaad niks. En doen ze dit alleen bij jou of hebben ze net zulke interesse in je broertjes en zusje???
Groetjes,
Michèle
Wat vervelend voor je dat je verjaardag zo tegen viel. Kan me heel goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent in je ouders. Het gaat er idd niet om wat het kost, maar het is gewoon een gebaar. Even laten weten dat ze aan je denken en de moeite hebben genomen iets te kopen. Ik dacht meteen hetzelfde als Michelle. Doen ze dit alleen bij jou of ook bij je broertje/zusje. En gaat het ieder jaar zo of heb je voorgaande jaren wel wat gehad?
Groetjes,
Sandra
pff meis wat rot voor je,
ik snap dat het goed klote voelt als je zo teleurgesteld wordt door je ouders (of 1 ervan) het gaat idd niet om cadeau’s het gaat om het principe zeker omdat je al zoveel met ze hebt meegemaakt.
dan hadden ze het op deze manier op zn minst een beetje goed kunnen maken.
Jij voelt natuurlijk alsof ze je niet respecteren.
dat is een naar gevoel! ik hoop dat je het een beetje kan laten bezinken en meis alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
bedenk 1 ding: je eigen gezin is het belangrijkste, als zij je maar respecteren…laat de rest voor wat het is hoe moeilijk ook.
Alvast gefeliciteerd! En wat sneu dat je zo teleurgesteld bent door je ouders. Ik kan het me niet voorstellen. Probeer wat de anderen al zeggen het toch van je af te laten glijden. Je eigen gezinnetje is nu het belangrijkste. Als zij om je geven en je waarderen, dan is dat het belangrijkste.
Groetjes,
M
Hoi hoi,
mijn man heeft van zijn vader en stiefmoeder ook een keer zo’n vaag cadeautje gehad… werksokken van zijn pa zijn werk, die zijn pa zelf gekregen had! Ja, ze zijn duur en ja, ze zijn handig en ja, mijn man gebruikt ze, maar om ze cadeau te doen op zijn verjaardag!!! Heeft ie gelukkig ook wat van gezegd tegen zijn pa en bleek dus stiefmoeder d’r idee… was een beetje een geld-op-pottende krent (God hebbe haar ziel)… Alvast een hele fijne verjaardag en alvast als cadeautje van mij een dikke digi-knuffel!
Grtz Von
Snap dat je je rot voelt hierdoor. Je was waarschijnlijk ook blij geweest met iets van vijf euro of iets zelfgemaakts als er moeite voor gedaan was. Ik zou dit ook niet leuk vinden.
Maar idd laat je eigen gezin het belangrijktste zijn, de rest is minder balangrijk. In mijn familie is er ook altijd wat. Ik maak me er maar niet zo druk meer om. Die energie steek ik liever in mijn gezin. Gelukkig heb ik ook lieve schoonouders en jij ook. Voor mij maakt dat veel goed.
groetjes Ramona
He, wat rot voor je meid! Kan me wel aansluiten bij de bovenstaande meningen. Maar alsnog, eigenlijk wil iedereen dat allebei je ouders trots op je zijn, veel voor over hebben en je de moeite waard vinden om een extra blokje om te gaan als dat nodig is. Als ik een beetje tussen de regels doorlees, ben je sowieso al van dat beeld afgestapt, maar het blijft moeilijk om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden.
Misschien kun je je richten op het contact en ze gewoon een aantal keer uitnodigen bij jullie thuis. Zeggen dat je dat erg op prijs zou stellen, dat ze wat meer betrokken raken bij jullie leven. Dan begin je niet met verwijten, maar met een positief voorstel.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier (gelukkig) geen ervaring in heb, dus ga maar een beetje op jouw verhaal en mijn gevoel af. Meestal weet je zelf wel wat je het beste kunt doen natuurlijk.
Succes meid!
EN GEFELICITEERD!!!
Liefs!
@ goudvisje hier is het andersom. Is het mijn schoonfamilie die we niet meer zien en koesterd mijn vriend mijn familie, en die heeft nu zoiets van ik ben gelukkig wat ik WEL heb en niet ongelukkig om wat ik NIET heb.
Groetjes,
Michèle
Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is! Bedoelde mn reactie ook niet alsof je het niet goed aanpakt nu, hoor… meer als meedenken hoe je er wellicht nog een draai aan kunt geven…
Sterkte in elk geval
Liefs!