–
Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 09:34:53
grinnik…sorry hoor…hihii!
Volgens mij is ze gewoon haar lijfje aan het ontdekken en door bewegen voelt ze wat er zoal aan haar lijfje zit. Het is gewoon een soort oefenen voordat ze gaat kruipen, Ik zie er niets gefrustreerds in, ze lacht zelfs!
By the way, ik zelf zou niet zo gauw iets op youtube zetten waar de hele wereld je dochtertje kan zien met god weet wat voor ideeen en gevoelens erbij maar ja, zo ben ik…
groetjes,
wendy
Ik zou heel graag je filmpje willen zien (misschien kun je mailen…?) Ik denk dat ik precies weet wat je bedoelt. Julian doet denk ik hetzelfde. En maakt er ook nog geluid bij haha. Onze fysio zei dat ze inderdaad soort aan het voelen zijn, wat voel ik als ik dit of dat doe. Julian doet het al heeeeel lang. Hier geen voorbereiding voor het kruipen, want dat doet ie nou net weer niet.
Hij tijgert nu als een rups vooruit, ook heel vreemd!
Je kan filmpjes op youtube ook beveiligen. Op die manier kunnen alleen de mensen die jij een link stuurt het filmpje zien.
Groetjes,
Sandra
hahaha, leuk toch? Ze heeft lol en is de mogenlijkheden van haar lichaam aan het ontdekken. Ik denk wel dat dit een voorbode is van kruipen. Dit heeft Joaquin ook ongeveer gedaan, hij zat alleen op handen en knietjes en wipte dan heen en weer zo grappig, maar niet lang daarna kon hij wel kruipen. Dus zou heel goed een stap vòòr het op handjes en knietjes heen en weer wippen kunnen zijn!
(Het zou er vreemder uitzien als een jongetje deze bewegingen maakt haha nee geintje Joaquin maakt ook wel eens bewegingen waarvan wij als volwassenen denken…hhmmmmmm is dat niet erg vroeg!!! Maarja dat is in ons hoofd haha. Nee lekker genieten is toch prachtig die ontdekkingstocht van onze kleintjes?!
Liefs, Ghislaine
hoe beveiligd…? je zet toch de link hier open en bloot neer, is ie nog net zo zo zichtbaar als in de eerste post
denk eraan, heel de wereld kan alles lezen op ikkeben
o dat deed Colin ook voordat hij ging kruipen. Ik kreeg er idd ook rare ideeen bij… Maar is nu helemaal over.
22-12-2009 colin geboren