--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 09:34:02

Ik heb ook wel eens gehad inderdaad dat onze zoon een gil/schreeuwtje in de slaap doet. Ik ben toen de eerste keer namelijk wel gaan kijken toen sliep hij heel diep. Daarna dus ook niet weer gekeken. Ik weet niet hoe het kan, maar het zal wel een soort van dromen zijn, denk ik!

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat baby’s in de baarmoeder al kunnen dromen. Dit kan ook heel goed dromen zijn hoor, dat ze tijdens haar slaap een kreetje slaakt. Geloof me, als ze echt heel naar zou dromen en zou schrikken, dan wordt ze wel wakker.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, baby’s kunnen dat. Ik hoor Eva soms ook midden in de nacht even huilen (al is zij al 2) en dan droomt ze. Max huilt soms ook met dichte oogjes. Ze zijn dan de dag aan het verwerken en dan huilen ze er een beetje bij als vorm van uitlaatklep. Heel normaal. Wel fijn dat je daarna zelf ook weer slaapt en Sylvie ook, want dat is wel belangrijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hier idd ook wel eens het geval. Is volgens mij gewoon dromen. Ik wacht altijd of het aanhoudt maar soms stopt het idd vanzelf.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Heyy,

Glenn heeft dit ook regelmatig…
Voor zover ik weet is het het verwerken van de dag.
Als hij dat iets raars of engs heeft gezien dan verwerken ze dit in hun slaap.
Ik weet wel dat mijn zoontje van 9 dit ook nog steeds heeft…
Dus of het ooit over gaat?? Hhaha…
Groetjes Kristine

Hylke heeft het ook regelmatig.
Niks ergs, maar af en toe wel lastig,
omdat je zelf dan toch echt wel wakker bent.

M.