--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 12:02:47

Oooooh wat een knappe meid!!

Leuk he, al die nieuwe ontwikkelingen! (al raken ze dan wel weer steeds meer baby-af…)

NIET! Wat snel joh, ze is 7 maanden! Ik ben onder de indruk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed van Sylvie! ik herken het wel, alleen was bij rico het geval dat hij zich met 5 a 6 mnd optrok maar dit kwam door zijn kiss
echt heel goed dat sylvie zich helemaal zelf bij de bank optrok! snelle dame!

KISS staat voor; Kopgewrichten, Invloed op Storingen in de Symmetrie.
Met andere woorden; door de bevalling is er in zijn nekje een wervel klem geraakt of scheef gegaan, waardoor hij daar geen kracht had en heel veel pijn.
al zijn kracht zette hij daardoor naar zijn heupen en armen(wat bij KISS echt niet mag doorzetten) waardoor hij al onder het half jaar zich kon optrekken tot staan. Hij mocht dit absoluut niet doen van de therapeut dus moesten we hem elke keer corrigeren (toen al)

Ik geloofde je wel hoor
Haha maar super knap van haar

Ga nu maar snel alles aan de kant zetten, want voor je het weet steekt ze over en haalt je hele huis over hoop!

Hmm nou dat dacht ik ook
maar valt toch vies tegen met zo’n klein monstertje hahaha!
Vooral de afstandbedieningen … die gebruikt ze als telefoon en zijn we savonds ALTIJD kwijt

Wauw, die is echt snel! Erg knap van haar, dus daar mag je zeker trots op zijn.

Wat een ontzettend leuke foto’s van Sylvie. Hihi moest wel om haar lachen dat ze zelf haar broekje en sokjes heeft uitgedaan.

Groetjes,
Sandra

Rappe tante zeg, jeetje. Die 1e foto, zo’n zelfvoldane grijs van “kijk mij nou”. Super!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers