--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 10:58:41

Brrrr, ik krijg het er ook helemaal ijskoud van! Zit hier echt met kippenvel. Wat afschuwelijk, zo’n jonge vrouw…zomaar opeens ‘weg’. En wat akelig voor dat kindje, dat waarschijnlijk op school krijgt te horen dat haar mama dood is…Bah, echt akelig nieuws, kan me voorstellen dat je dan moet huilen als je die lijkwagen voor ziet rijden…je verplaatst je dan toch in hun gezin. Pffff…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

jeetje mineetje meissie, ja daar word je niet blij van , mag je ook best ff om huilen hoor,
ja het ken zo over zijn, zonder waarschuwingen… ik hoop voor die kleine dat ze een fijne familie heeft aan mama’s kant en dat ze liefdevol opgevangen zal worden, ookal kan niemand je mama vervangen !!! ever!!

He getsie, wat naar zeg! Kan me voorstellen dat het je even te kwaad wordt. Is natuurlijk verschrikkelijk en je staat er zo weer bij stil hoe kwetsbaar het leven kan en wat dat voor zo’n meisje betekent.

Ik zou ook een traantje laten hoor!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

ooohh!! wat Vreselijk! Dit is echt heeeel naar om te lezen! Ik zou er niet aan moeten denken dat Rico zonder papa en mama verder moet!
Uberhoudt niet zonder papa OF mama…
Een vriendin van mijn moeder heeft laatst zelfmoord gepleegd, zij had een kind van 3 die ook al geen vader had maar 2 moeders. Daar heb ik ook heel lang over na zitten denken.
Zo erg voor de kinderen die een of 2 ouders verloren zijn!

@ Goudvisje, dat is denk een oordeel dat je niet geven kunt. De reden dat iemand zelfmoord pleegt is voor een ander niet te bevatten, realiseer je alleen wel dat het de zwaarste beslissing in die iemand neemt. Ik ga geen discussie aan over het wel of niet laf zijn van de daad, maar neem van mij aan dat je erg ver bent als je deze beslissing neemt of op het punt gestaan hebt deze beslissing te nemen en daar kan helaas het hebben van een kind niet altijd iets aan veranderen.

Wwl vind ik het heel erg voor je buur(t)vrouw en haar dochter, ik hoop dat haar dochter goed opgevangen wordt.

Groetjes,

Michèle

Ow wat erg om te lezen idd! Ik ken ook 2 mensen die “zomaar” dood zijn gegaan. Een jongen van 23 jaar, hardstikke gezond, wielrenfanaat, viel “gewoon” dood van zijn fiets! En een 32-jarige collega van me was bij zijn ouders en zus aan het eten en hij viel “gewoon” dood voorover in zijn bord… onbegrijpelijk!!!

ontzettend erg!

Mijn zus kwam afgelopen week ook met zo’n vervelend bericht over 2 meisjes die 2 jaar geleden hun vader verloren aan een hartstilstand en vorige week hun moeder die door haar eigen paard dat ze sinds 1 maand had, daar is ze door doodgetrapt, bot gebroken en in het hart terecht gekomen!
Kinderen zijn 9 en 12 jaar!

Als je een lijkwagen aan ziet komen en er word een kist ingeschoven dan snap ik dat je even erg moet slikken.
Echt sneu voor het kind wat helemaal alleen overblijft!

Gr, Danielle

Wat vreselijk. Heb er verder geen woorden voor.

Groetjes,
M