--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 09:31:38

Wat betreft het wakker maken, en een sjaggie kind hebben, zeer herkenbaar, gaat ooit nog wel eens over gelukkig!! Mijnt ip, zet haar deur heel iets open, en ga rommelen, badkamer shoonmaken, verzin het maar, genoeg lawaai waar ze wakker van wordt. Dan wordt ze alsnog uitzichzel wakker, en meestal zijn ze dan ook wat beter te handelen!!
Dat is wat ik deed , en dan maakt het eit dat ze om 1600 nog even wil slapen niet meer uit, want dan maak je haar uiterlijk 1730 wakker, door boven te gaan rommelen.

liefs woezel

Wij hebben (toevallig als versiering alvast vooruit voor kerst) een lichtslang bij de trap liggen. Die gaat via een tijdklok aan. Ook al is kamerdeur van mijn dochter dicht toch wordt ze wakker als t licht aangaat. Dus s avonds rond half 6 zorg ik dat t licht aangaat… en prompt wordt mijn dochter zelf wakker! Misschien kun jij ook een heel zacht lampje via een tijdklok aan laten gaan. Hoef je niet zelf aan de slag met herrie maken

Ach, hier is het meestal tussen 5.30 en 6.00 uur het begin van de dag, dus het kan altijd slechter

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou tekenen voor 10 voor 7 wakker! En de nacht doorslapen dan… hier moet ik er s nachts een paar keer uit (speentje kwijt) en vanaf 5 uur zo wie zo… dan paar keer of ligt te kletsen. We geven haar gewoon speentje tot we t okay vinden (iets na 7 uur en in t weekend half 8). Soms slaapt ze nog even of kletst wat en speelt wat met haar knuffel. Maar huilen niet. Tja en dan ligt ze s avonds rond 8 op bed, soms ook 7. Maar doorslapen ho maar…
dus eh… een kindje wat de nacht doorslaapt: super!

Goed zo Hanna

Groetjes,
M

6 maanden.
Maar t was totaal niet aanvallend bedoeld! En ik snap heel goed dat t lastig is zoals jij hebt! Lastig als je kindje chagrijnig wakker wordt als je haar wakker maakt… en zeker als ze te vroeg de nacht ingaat.

Grapje toch he Hanna?
groet,
Wendy

ps. kleurt het al rood of heb je goed nieuws? hihi.

Wel blijven posten hoor, mogen natuurlijk ook andere topics dan klaagtopics zijn

Post wat je wil, goudvisje Hanna! Iedereen mag hier klagen, het was een geintje hè?!

Groetjes,
M

Hihi… wat gek he… Alex is ook vaker chagerijnig de laatste tijd, kan wel eens een fase zijn ook…
Ik ben trouwens ook iemand die veel slaap nodig heeft… lig er ook vaak om 10 uur al in. Alex meldt zich ook vaker om 6 uur de laatste tijd (ofja, niet huilen maar kletsen van 6 tot 7). Na een tijdje wen je hier wel aan, want 6 uur is nou niet echt een absurde tijd, en je hebt dan toch al lekker 7,5 tot 8 uur geslapen…
Denk idd dat er genoeg mama’s zijn die deze tijd wensen… doorslapen tot 6…
Maar ik snap het ook wel… als je het op een bepaalde manier hebt… wil je er ook niet op “achteruit” gaan

Lauren & Alex (05-05-2010)