--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 11:49:13

He hoi,

Het kan zijn dat je cyclus deze maand onregelmatig is. Als je vrij recent een test hebt gedaan zou ik er niet aan twijfelen en dus aannemen dat je niet zwanger bent.
Mocht je het echt niet vertrouwen dan zou ik langs de huisarts gaan. Deze kunnen wellicht wel zekerheid bieden.

Succes, laat je het ons weten hoe het afloopt

Bij Noa heb ik ook getest op 30 dagen en was negatief. Dan gewacht tot 50 dagen en was positief. Het kan dus wel. Maar vraag me niet waarom De eerste test was trouwens een dure, de tweede een goedkope.

Hmm wil je geen valse hoop geven maar bij mij was de test toen ik zwanger was van de jongste pas na 3 weken overtijd positief.

Bij de echo bleek dat ik gewoon een late eisprong had gehad, want we waren 2 weken minder ver dan we dachten. Dus achteraf gezien was het wel de normale tijd dat de test positief was.
Maar ik wist wel gewoon zeker dat t deze keer raak was. Die weken zijn er dan ook heel wat testen doorheen gegaan omdat het gewoon niet kón dat t negatief was.
Vervolgens thuis met een kruidvat test (de goedkoopste ) een heeeeeeeeeel licht streepje te zien, en bij de test van de huisarts weer hardstikke negatief.
Pas een week later gaf 'ie bij de huisarts ook positief aan.

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Een vriendin van mij werd ook niet ongesteld, 2 testn gedaan en allebei negatief. Toen heeft ze bloed laten prikken en bleek dat er toch een verhoogd hormoon gehalte te zijn, Echo gehad en ja hoor!!! Daar was het kindje!! :smiley:

Toen ikz wanger was van Bo was ik inmiddels drie weken overtijd voordat ik het kon zien op een test. en idd met een kruidvat test, de goedkoopste, bij clearbleu of predictor was het negatief! Achter af idd ook logisch want had mijn eisprong 2 weken later! Maar goed wist ik toen niet, was net van de pil en wachtte op mijn eerste menstruatie.

liefs woezel

Ik heb het nog niet meegemaakt.
Ik duim voor je dat het zo is!!

Spannend!!

Ik heb er geen ervaring mee. Mijn eerste ingeving is dat je niet zwanger bent, maar ja zoals je bij de vorige berichtjes kunt lezen zijn er toch mensen die achteraf wel zwanger waren. Hoe moeilijk het ook is, zou ik proberen het even los te laten. Wellicht dat je er teveel mee bezig bent en daardoor niet ongesteld wordt. Even een weekje met andere dingen bezig zijn en volgende week pas weer testen als je het nog niet geworden bent.

Heel veel succes in ieder geval en uiteraard hoop ik dat je wel zwanger bent!

Groetjes,
Sandra

Ja inderdaad daar kan ik helaas over mee praten, zo was ik er 2 maanden zo mee bezig dat ik een cyclus had van 52 dagen. Gek werdt ik ervan.
Net wat Sandra zegt, probeer het los te laten. Je gevoel kan er namelijk behoorlijk invloed op hebben.

Greetzz Cora

ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel vijf testen gedaan allenmaal negeatief toen twee weken op vakantie gweest ik dacht zal wel zenueen zijn na de vakantie toch maar een test gedaan en ja hoor zwanger
als je tweifeld zou ik gewoon even bloed laten prikken dan heb je gelijk zekerheid

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

@Goudvisje, even een tip Als je zwanger wilt worden moet je niet TE vaak klussen hoor, want dan gaat de kwaliteit van het zaad behoorlijk achteruit. Beter is het om het in elk geval om de dag te doen en niet rond je eisprong elke dag…dat put de zaadjes uit en in een dag kunnen en er weer ‘verse’ komen en heb je meer kans!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ok, Dr. Rainbow bemoeit zich er verder niet mee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Nee! Nou ja zeg…wanneer komen die testen binnen?

Wat raar joh…toch niet teveel gegeten de afgelopen dagen

Nee hoor onzin, maar het blijft wel heel vreemd allemaal. Ik hoop voor je dat je morgen wel een positieve test in handen hebt.

Groetjes,
Sandra

Nou ik heb natuurlijk nog geen ervaring maar ik kan mij zo voorstellen dat je buik met een tweede, en zeker vrij snel na de eerste , veel sneller groeit. Slappe buikspieren etc…
Of is dat wishfull thinking?
groetjes,
Wendy

Mocht het zo zijn dat je zwanger bent, kan het ook zijn dat je darmen daar op reageren. Dus dat er wat lucht in zit, en je darmen wat opgeblazen zijn. Dan krijg je ook zo’n bol buikje.

Als je niet zwanger bent is t inderdaad wel een beetje vreemd allemaal

En en en en en en en en en en en en en?!

Hoi Hanna,

Wat vreemd toch. Je zou bijna denken aan schijnzwanger of zo he? Balen. Maar ja, ik las ook berichtjes over wel zwanger maar negatieve testen enzo dus ik blijf nog even duimen.
groetjes,
wendy

Tja… je komt normaal ook niet zomaar 7 kilo in 2 weken aan toch? Tenminste… dan ga ik er vanuit dat je ook niet giga veel aan het snoepen, snacken en vreten bent geweest maar dan nog lijkt het me veel…

Ik zou toch even langs de HA gaan, ook zeker ivm je andere klachten!

Ik zou echt naar de huisarts gaan. Begrijp dat je daar niet zomaar heen wilt, maar dit is niet normaal. Zolang overtijd en dan ook nog eens 7 kilo aangekomen in 2 weken tijd. Net als wat suzje ook al zegt, al zou je veel eten dan zou dat nog heel veel zijn. Bel echt morgen de huisarts, want dit is niet goed.

Groetjes,
Sandra