--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 11:18:36

ik moet zeggen dat ik na pippy een cyclus heb van ‘lik me vessie’ (met pil) geen pijl op te trekken… je hormonen veranderen ook na het krijgen van een kind he, dus misschien dat het inderdaad wel door mekaar legt, maar ja ik ben geen arts, dus moeilijk…

daarintegen, werkte bij mij de testen van de kruidvat, super… ik wist al verysnel dat er iets nie pluis was … alle testen, geloof me halve etos lag hierbinnen, allemaal negatief… en die van de kruidvat, was zo helder als een ster aan de donkere hemel, en positief, en ja zoals je weet is pippy er dus die had gelijk…
(bovendien zijn ze best goedkoop en zitten er 2 in een pakkie ! )

van sensitest kun je ook ovulatietestjes bestellen, ik weet niet of je dat zou willen want dan ben je wel héél erg bezig met zwanger worden maar het geeft ook een beetje inzicht in je cyclus … een lange of korte cyclus ! maakt niet uit als je maar een eisprong hebt.
Zo leer je ook een eisprong herkennen door bv een drukkend gevoel in je onderbuik of een steek net voor je de eisprong verwacht of dat je wat meer glazige afscheding hebt, je kan het ook aan je baarmoedermond voelen of de eisprong er aan komt (deze staat dan “open”)
Ik had een cyclus van rond de 32 dagen (30 á 35 dagen maar ook wel eens 40) voor mijn zwangerschap, nu is het elke 28-30 dagen!
Ik ben onderhand een exper in zwanger worden hahahahaahah was het liever niet natuurlijk.
Bij ons duurde het 4,5 jaar en heb alle tip en trucs toegepast en gedokterd tot ik er bij neer viel en uiteindelijk werd ik zwanger na een IVF behandeling.

Hou het gewoon leuk in bed, regelmatig vrijen is de tip voor nu en je niet druk maken over een lange cyclus.

wat bakmama ook al zegt je moet echt niet druk maken.