--

Gewijzigd door - goudvisje20 op 03 Dec 2010 11:18:36

ik moet zeggen dat ik na pippy een cyclus heb van ‘lik me vessie’ (met pil) geen pijl op te trekken… je hormonen veranderen ook na het krijgen van een kind he, dus misschien dat het inderdaad wel door mekaar legt, maar ja ik ben geen arts, dus moeilijk…

daarintegen, werkte bij mij de testen van de kruidvat, super… ik wist al verysnel dat er iets nie pluis was … alle testen, geloof me halve etos lag hierbinnen, allemaal negatief… en die van de kruidvat, was zo helder als een ster aan de donkere hemel, en positief, en ja zoals je weet is pippy er dus die had gelijk…
(bovendien zijn ze best goedkoop en zitten er 2 in een pakkie ! )

van sensitest kun je ook ovulatietestjes bestellen, ik weet niet of je dat zou willen want dan ben je wel héél erg bezig met zwanger worden maar het geeft ook een beetje inzicht in je cyclus … een lange of korte cyclus ! maakt niet uit als je maar een eisprong hebt.
Zo leer je ook een eisprong herkennen door bv een drukkend gevoel in je onderbuik of een steek net voor je de eisprong verwacht of dat je wat meer glazige afscheding hebt, je kan het ook aan je baarmoedermond voelen of de eisprong er aan komt (deze staat dan “open”)
Ik had een cyclus van rond de 32 dagen (30 á 35 dagen maar ook wel eens 40) voor mijn zwangerschap, nu is het elke 28-30 dagen!
Ik ben onderhand een exper in zwanger worden hahahahaahah was het liever niet natuurlijk.
Bij ons duurde het 4,5 jaar en heb alle tip en trucs toegepast en gedokterd tot ik er bij neer viel en uiteindelijk werd ik zwanger na een IVF behandeling.

Hou het gewoon leuk in bed, regelmatig vrijen is de tip voor nu en je niet druk maken over een lange cyclus.

wat bakmama ook al zegt je moet echt niet druk maken.
ik moet zeggen dat ik ook wel is een langere periode heb gehad voordat ik zwanger was van Lindsey en dus idd wel allerlei symptomen had. wat bleek…de menstruatie wilde niet echt doorzetten maar kwam uiteindelijk in een behoorlijke overvloed zullen we maar zeggen. ook voor je menstruatie komen er hormonen vrij. en echt een cyclus van 37 dagen kan makkelijk.
ik zou het persoonlijk ook nog een weekje aankijken en dan naar de ha gaan.
succes in ieder geval.

liefs,
Rinske

het lijkt mij dan nog meer op bloedarmoede ofzo, maargoed daar zal je toch echt voor naar de ha moeten maar dat verklaart die steken dan nog niet.
anders nog even het weekend aankijken en dan maandag even bellen.

liefs,
Rinske

ze zeggen toch ook wel dat het ontzwangeren even lang duurt als je zwangerschap… dus nog ff geduld…
ik had ook wel eens steken, of ineens ongesteld dan weer niet… balblablaa alles lag door mekaar, en nu 15maanden later ist nog nie helemaal dat ik zeg van, ’ je van het’ … laat het gewoon op zn beloop … als je een tweede kindje wil, en wil zwanger worden, moet je zowieso stress vermijden… want da werkt alleen maar tegen !
dus ontspan je lekker, ga aan de bommel met je man, hahahahahaa
dan hedde het meeste kans