2005

Voornemens?
Ik heb eigenlijk nooit voornemens , ik hoop altijd alleen op een gelukkig en gezond jaar.

• stoppen met roken begin ik niet meer aan
  • afvallen … dat doe ik wel als IK daar weer zin in heb
  • Sparen ?? dat lukt niet meer he in deze dure tijden
    *IEMAND GOEDE VOORNEMENS VOOR 2005?
    IK BEN BENIEUWD…
    Misschien brengt het me op ideeen hihi
    Groetjes Ariette en Jasmijn

Jasmijnxx.beebiesite.nl

doe ik niet meer aan hoor,die voornemens komen toch nooit wat van hier.

het enige wat ik wil is gezond en gelukkig zijn met me gezin

Ik deed er dus noooooit aan mee, maar heb nu voor de verandering wél een keertje goede voornemens.
Nou had ik die toch wel hoor maar een nieuw jaar is toch wel een extra leuke aanleiding, toch?
Ik ga alleen niet precies op 1 januari beginnen hoor!!!

• Ik wil mijn eetgewoonten veranderen aangezien ik de laatste 1,5 jaar zo’n 12 kilo (!!) ben aangekomen
    Ik bedoel dus dat ik van plan ben om af te vallen maar niet met een bepaald streng dieet. Gewoon eetgewoontes aanpassen, minder snoepen (veeeeeel minder) etc. etc.

• Ik wil me “aktief” bezig gaan houden om Stephan zindelijk te krijgen.
    Zindelijkheidstraining dus, of hoe je het wil noemen.
    Hij is nu 3,5 jaar en er wel aan toe.
    Alleen met sinterklaas, de feestdagen en Vivien hier vind ik het niet de juiste tijd.
    Te rommelig/druk enzo.
    Dus in het nieuwe jaar gaan we er tegenaan!

Groetjes, mamma van Stephan

Goede voornemen; afvallen en meer bewegen.
Met het eerste ben ik begonnen. De 5 kilo die ik van Cas was aangekomen en nog eens kilo extra is er al af; lang leven de borstvoeding.
Bewegen is een ander verhaal, daar begin ik wel mee als ik wat beter slaap (ook; lang leven de borstvoeding).

Verder hoop ik Lisa zindelijk te krijgen en dat ze van haar speen afkomt!! (iemand nog tips voor dat laatste?).

Iedereen in ieder geval een geweldig 2005 gewenst.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

We willen er gewoon een gezellig jaar van maken. Ik twijfel nog over het stoppen met roken en natuurlijk willen we de kamertjes af voordat ukkie nr 2 er is. Voor de rest heb ik weinig goede voornemens.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Rook jij dan Astrid?
Wist ik helemaal niet.
Maar dan heb je toch een mega-goeie reden om te stoppen met roken? (je zwangerschap).

Enne…Jolanda, ik heb helaas geen tip voor die speen.
Ik zat destijds ook met Stephan van "jee, hoe help ik hem in hemelsnaam ooit weer van die speen af?!"
Maar toen hij 1,5 jaar was ofzo gaf ik hem 's avonds bij het naar bed gaan weer zijn speen (zoals altijd), hij stopte hem in zijn mond, keek heel vies en gooide dat ding zover als ie wilde vliegen zijn ledikantje uit

Maar goed, da’s een uitzondering vrees ik.
Maar daardoor weet ik eigenlijk echt geen tip.
Misschien iemand anders hier?

Succes iedereen!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi allemaal,

Nee ik heb geen echte goede voornemens.

Wat goed helpt met afvallen is het “South Beach dieet”. De eerste 14 dagen zijn heel streng Mag je heel veel dingen niet. Fase 2 mag je weer een boel dingen toelaten en als je dan genoeg bent afgevallen mag je naar fase 3. Ik heb dit dieet gedaan en ben wat ik wou afvallen kwijt geraakt. Nou was dat niet zo veel wat ik kwijt wou, maar toch. Ik ben ze kwijt.
Ik hoop op een gelukkig en gezond 2005.

Groetjes,

Diana moeder van Daan