Tom is hees

Afgelopen donderdag begon Tom wat snotterig te worden, had een lichte temp van 38,3, en heeft die dag 1 keer overgegeven. Na donderdag is Tom eigenlijk weer heel goed te pas. Behalve dan dat hij iets snotterig is. Hij is wel eens erger verkouden geweest. Wat wij alleen raar vinden is dat hij sinds gisteren behoorlijk schor is. (hees) Tijdens het baby brabbelen niet, maar wanneer hij huilt of gilt van plezier, is het duidelijk te merken.
Klinkt echt heel zielig.
Zelf hebben wij dat nooit als wij verkouden zijn, maar mijn moeder bijvoorbeeld wel. Zij hoeft ook maar iets verkouden te zijn , en haar hele stem is weg.
Kunnen we hier iets aan doen? Echt hoesten hoeft Tom ook niet, dus ik denk dat een hoest drank niet zal helpen.

alvast bedankt!

liefs woezel

Ik ben er ook gevoelig voor en Morgan kan ook klinken alsof ik haar regelmatig een fles whiskey en een pakje malboro voer. Niet druk om maken het is niks ernstigs en gaat vanzelf weer over. Ervaring is dat als je er aan gewend bent het weer over is.

Groetjes,

Michèle

Seth heft het ook wel eens gehad, en het ging ook vanzelf weer over.
Ik had ook niet het idee dat hij er echt last van had, het klonk alleen vervelend
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Het klinkt idd heel naar. Als Tom hard wil huilen, komt er zo goed als geen geluid meer uit, wat echt heel zielig is. Afwachten dus maar.

liefs woezel

Bijvoorbeeld tijmsiroop proberen kan geen kwaad.
Je zou op de site van vsm kunnen kijken of ze een middeltje hebben
tegen die heesheid.

Er waart momenteel wel een virus rond dat nogal op de keel slaat,
dus zo vreemd vind ik het niet, ook niet dat hij alleen maar een beetje
verkouden is.

M.

Tom heeft mij aangestoken. Ik heb voor d rest nergens last van , maar mijn stem is weg, kan geen gewoon geluid meer uitbrengen. Dan is een forum wel handig, dan hoef je niet te praten om je verstaanbaar te maken. hahaha

Ik ga morgen wel met even naar de huisarts, want hij is al sinds donderdag al aan het kwakkelen (morgen precies een week) en af en aan wat koorts (rond de 38,3)
Allemaal bij elkaar niet erg, maar kan geen kwaad om alles even uit te sluiten. Hij hoest namelijk (komt wel los) , wat verkouden, is hees, drinkt wel goed, maar heeft moeite met eten, en doet dit ook heel wenig, witte aanslag op de tong, en hij ruikt engszins wat uit zijn mond.

Bij dat laatste heb ik al gekeken op internet, en dat kan tekenen zijn van ontstoken amandelen. Dit dus even laten uitsluiten.

liefs woezel

beterschap met het mannetje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nick is ook wel vaker hees geweest. De ene keer ging het gauw over. Maar toen hij langer koorts had ben ik ook naar de huisarts gegaan en toen bleek zijn keeltje ontstoken te zijn.
Wij hebben ook tijmsiroop gebruikt. En bij elke verkoudheid of heesheid smeer ik altijd luuf op zijn borstje en ruggetje. Ik heb het idee dat het voor hem wat verlichting geeft. En baat het niet dan schaadt het ook niet toch!

Beterschap!

Groetjes Bianca

Dat denk ik dus ook, dat Tom last heeft van zijn keel, misschien onstoken. Ik heb een afspraak vanmorgen voor hem bij de dokter, en misschien dat hij ook bij mij kan kijken, want mijn stem wordt dus ook steeds slechter, in hoeverre dat al mogelijk was. Gelukkig heb ik geen keelpijn, maar ik kan aan Tom merken dat hij toch last heeft, hij is huileriger en eet een stuk slechter. Gelukkig kan hij op eet gebied behoorlijk wat hebben, want het is een stevige jongen, maar toch een teken dat het hem niet lekker zit.

Zat ik vorige week nog te verkondigen tegen mensen dat hij bijna nooit ziek is, en dan zul je net zien, dat hij nu ziek is! hahahahaha

liefs woezel

Dat heb je altijd woezel. Ik riep laatst nog op me werk ik ben nog nooit ziek geweest hier prompt buikgriep. Maar was in het weekend dus mijn rep is nog in tact hier

Groetjes,

Michèle

Beterschap voor jullie beide. Ik kan jullie de hand schudden: ben ook hees en heb nu echt een heel sexy stem…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Beterschap voor jullie beide. Ik kan jullie de hand schudden: ben ook hees en heb nu echt een heel sexy stem....

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/EwsYp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Hahaha nou gisteren was mijn stem ook nog sexy, nu klink toch echt belachelijk!!

Net bij de dokter geweest met Tom. Hij hoorde wel wat gereutel in de longen, maar niets verontrustend. Ook niet in de keel. Uitzieken dus. Ik hoop dat Tom snel weer wat beter is.

liefs woezel

Als verder alles goed is niet te druk maken, lekker insmeren met luuf als ie gaat slapen en verder uit laten snotteren. Je zult merken dat nu hij naar het kdv gaat hij wel vaker verkouden zal zijn.

Groetjes,

Michèle

Haha, ben benieuwd of ik dan ook belachelijk ga klinken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker