Toetsenbord probleem

Wie kan mij even helpen

Als ik mijn laptop uit zet, of slaap stand en keer weer terug dan zijn mijn tekens, door elkaar gegooid…

Als ik dan ctrl en shift doe dan is het weer goed

maak ook niet uit welke taal ik de toetsenbord heb staan,verenigde staten of nederlands,bij beide doet hij dit…

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn

Ik lees mee, want ik heb hetzelfde probleem!!

Hoop dat er een makkelijkere oplossing voor is dan steeds ctrl en shift.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

-Ga naar configuratiescherm (control panel)
-Ga naar land en taal (region and language)
-Kies de tab toetsenborden en talen (keyboards and languages)
-Kies toetsenbord wijzigen (change keyboards)
-Kies Nederlands Verenigde staten Internationaal (Dutch United States International)

Als het goed is moet het hierna oke zijn, probeer maar eens

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ga ik dat straks even proberen,hopelijk lukt het
ben nu tussen de bedrijven door 800 mails aan het doornemen en verwijderen,handig een laptop maar de andere pc(deze dus) moet ook wel eens opgeschoond worden

dank je wel,als het goed is doet hij het nu gewoon,zal na het opnieuw opstarten gelijk weer kijken

Ik ga zo ook even kijken of het werkt

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt, het toetsenbordprobleem is hier ook opgelost!!

Nu heb ik nog een ander vraagje:
Kan je ook de gevoeligheid van je muispad op een laptop bepalen?
Ik heb namelijk elke keer dat ik naar mijn idee mijnn muispad niet eens aanraak, en dat de cursor ineens midden in mijn tekst gaat staan en ik daar vrolijk verder typ, en daar wordt ik echt helemaal gek van…
Iemand een oplossing?

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Heey Anne,

Dat is niet zo moeilijk want je hebt namelijk in hetzelfde venster configuratiescherm (control panel) een keus: Muis (mouse) Daar kan je het instellen

Ja, daar ben ik geweest, maar ik geloof niet dat ik dat in kan stellen…
Of weet je precies hoe het moet?

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

mij lukt het ook niet hoor, bij die HP laptop van mij ging het wel goed maar nu heb ik windows 7 op mijn nieuwe laptop (acer)
geeeeen idee hoe ik het kan uitschakelen
ik heb een muis met usb stick en die mousepad van de laptop… nouja die is zwaar irritant ik wil die uitschakelen want elke keer als ik typ en ik hang op die mousepad dan begin ik ergens halverwege waar ik getypt had mijn zin af te maken… snapje m nog? zal rijco is vragen die is ook pc expert
maarre hannah hoe weet jij dat allemaal?

Ja!!
Ik heb precies hetzelfde.
Alleen heb ik geen losse muis.

Maar, jij zegt dat het met windows 7 veranderd is?
Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Haha mijn kerel is pc expert handig he!
Hij repareert computers als hobby

Maar als je je mousepad helemaal uit wil schakelen is het bij de meeste laptops de toetsen Fn + F9 indrukken.
Ik weet niet of dit bij jouw laptop werkt maar even proberen kan altijd.

De muisgevoeligheid hoor je wel echt gewoon in te kunnen stellen bij: Start -> Configuratiescherm -> Klassieke weergave weergeven aanklikken -> Muis -> Tabblad : “opties voor de aanwijzer” en dan het schuifbalk “Selecteer een snelheid voor de aanwijzer” naar links verplaatsen totdat de gewenste snelheid is ingesteld.

Meestal staat er ook gewoon in de taakbalk een plaatje van je muis. Daar moet je dan dubbel op klikken en dan kan je bij de tab touchpad ook de gevoeligheid instellen.

Hoop dat iets van dit werkt Succes ermee!

Het is helemaal gelukt!!

Volgens mij kan ik nu weer gewoon hele verhalen typen zonder gestoord te worden

Liefs, Anne

Haha mooizo

ooh wat een late reactie van mij
maar mijn mannetje zei dat het FN + F7 tegelijkertijd inhouden is bij onze Acer.
en he heh hij deed het weer.
maar toen ik goed keek had ik dat zelf ook wel kunnen zien aangezien er zo’n symbooltje op zit.
wat typt dit heeeeeeeeeeeeerlijk!!!