Toetje baby

Een vraagje, wat voor toetje geven jullie aan je baby van bijan 8 maanden.
Aan een danoonjte heeft die van mij niet genoeg en nu gaf ik hem gewoon vanillivla maar nu zie ik overal staan dat dit niet mag omdat er koemelk inzit.
Dus nu weet ik ook niet wat te geven en mag gewone yoghurt van campina wel of ook niet.
Help.

Diana.

ja hoor, je mag van het cb hier gewoon magere yoghurt geven. Ik geef en gaf luca altijd magere kwark met een scheutje diksap. Heb je net danoontje, maar dan veeeeeel goedkoper en je kan er net zoveel in doen als hij wil!
En het wordt niet zo’n knoeiboel met kwark… yoghurt kan je wel lekker in een beker doen, dan kan hij leren om uit een gewone beker te drinken, of uit een tuitbeker en dan de antilek eraf, dan snappen ze eerder dan er wat uit moet komen.

Hoi,

Wij geven Anne ook gewoon yoghurt met wat roosvisee erdoor.
Danoontje vindt ik veel te duur!
Ze vindt het erg lekker.
Dat van die tuitbeker wist ik niet. Bedankt voor de tip!
Dit lijkt me inderdaad wat handiger.
Gaan we morgenavond proberen.
Wij geven de yoghurt nu nog gewoon van een lepeltje.

Groetjes heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 25 week oud

Bedankt voor jullie tips, ik ga het morgen ook zeker uitproberen.

Diana.

Ik gaf nanik ook danoot=ntje of kwark van de liddle.
Yoghurt met sap erin vind ze vreselijk vies en moet ze gelijk kokhalzen. Nu heeft ze dat ook van de danoontjes. Ik doe haar er dus echt geen plezier mee hoor.

Mijn oudste had dat ook en lust nog steeds helemaal geen melkprodukten.
Gelukkig drinkt ze haar melk nog wel met smaak op dus ik hoop dat dat blijft.

Gek is dat he dat mijn meiden dan alletwee hebben

Bianca

Hoi

Mijn zoontje is inmiddels 10 maand en krijgt sinds hij 8 maand is yorhurt van biogarde yoghurt.
Die zijn er in de smaken aardbei en perzik, mijn zoontje krijgt er nooit genoeg van.

groetjes Miranda.

Ik heb van het weekend kwark gehaald en daar wat roosvice doorheen gedaan en Justin smult er echt van.
Dus meiden bedankt voor de goede tip.

Diana.

Snap niet dat jullie allemaal suiker aan je baby geven. Naar mijn idee is het beter dat zo lang mogelijk uit te stellen. Mijn kindje smult van volle en magere kwark zonder iets erin. Als je baby het niet kent weet ie ook niet wat ie mist…

groet, mindy

en ik vind dat deze moeders het goed doen hoor .
een baby moet alle smaken leren kennen daar heb je gelijk in , maar ze hebben tijd zat om het te leren wat bitter zoet zout en zuur is .
dat jou kindje het wel lekker vind nou mooi meegenomen dan ,
maar ieder kindje is anders en leerd het ook anders evaren .
je kunt andere baby s niet vergelijken met jou kindje en je kunt andere moeders niet verplichten om het zelfde te doen als jij alle moeders doen de opvoeding anders maar een ding hebben alle moeders gemeen en dat is dat we onzettend van onze kindjes houden.

ik heet je nog welkom hier op het forum en veel plezier hier .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Een beetje roosvicee of diksap lijkt mij geen probleem. Ik neem niet aan dat deze kindjes al met complete rollen fruitella door het huis hobbelen.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hallo,

Over het algemeen krijgt Marijn yoghurt met niets erdoor en smult er heerlijk in. Ik heb zoiets van als hij zonder lust doe ik er niets door kan hij ook niet aan het zoete wennen.
Af en toe krijgt hij wat vruchteryoghurt van ons of vanille vla.
Door de thee doe ik ook geen melk of suiker en tot nu toe vindt hij het heerlijk. Trouwens moet zeggen dat hij alles lekker vindt hopen dat het zo blijft.

9 maanden banner

Hoi hoi

Ik begrijp niet waarom jullie magere producten geven?? Kiddies hebben juist die goede vetten uit halfvolle en volle melkproducten nodig.
In ieder geval, dat kan je geven idd, evt met een drupje diksap erdoor, maar liever nog zonder.
Zelf gaf ik die grote bakken van Nestlé, die staat overigens niet in de koeling, maar in 't schap bij de potjesvoeding. Die zijn ong. 2x zo groot als de danoontjes.
Maar de vanille, choco en andere smaken vla zou ik nog even laten voor wat 't is, ivm de suikers en weet ik 't wat allemaal. Maar dat zou mijn keuze zijn.

Noa krijgt ook magere yoghurt met een scheutje diksap erdoor of kwark. De danoontjes vind ik te duur. Bij oma ( mijn moeder) krijgt ze wel echte danoontjes. Maar ja daar is ze dan ook bij oma voor. Om zo af en toe gruwelijk verwend te worden