Youre welcome…
Hoe is het gister gegaan??
hier is vandaag koopzondag blehh…vriendlief moet helaas werken om 12uur
Liefs, Melanie
Youre welcome…
Hoe is het gister gegaan??
hier is vandaag koopzondag blehh…vriendlief moet helaas werken om 12uur
Liefs, Melanie
melanie, gister is het goed gegaan. Kwam een vriendin langs en we zijn lekker naar het strand gegaan. Merkte wel dat ik mn middagslaapje gemist had, want echt helemaal bekaf aan het einde van de dag.
Vandaag wel weer flinke hoofdpijn, dus zo maar even vragen of mn man aan mn haren wil trekken!
liefs
Hahahahaha, Ben je ook nog zo moe meid?
Ik heb er deze zwangerschap helemaal geen last van gehad… zelfs de eerste 3 maanden niet…
En bij Noah lag ik echt om half 6/6uur helemaal plat als ik uit het werk kwam.
Hoe is het met je hoofdpijn?
Liefs, Melanie
Oh, wat ideaal dat je helemaal geen last hebt gehad van vermoeidheid deze zwangerschap! Ik heb overal net wat meer last van bij de tweede lijkt wel…
Ook vandaag weer hoofdpijn, maar ik denk dat het misschien kan samenhangen met mn allergie, dus maar snel even de boel goed dweilen boven. Word met een verstopte neus en hoofdpijn wakker, dus heb het idee dat dat misschien samenhangt…
Hoop snel ook weer bakken met energie te hebben, want ik heb lijsten met wat ik eigenlijk allemaal wil doen…
liefs
Wat fijn dat je even bent gaan waaien aan zee Liske! En logisch dat je dan moe bent, als je je slaapje gemist hebt. Juist nu heb je dat echt nog nodig. Ik was de eerste weken ook heel moe (bij Eva trouwens ook) en gaf daar ook lekker aan toe. Gewoon even een uurtje oogjes dicht en ik kon er weer 100% tegen. Ik doe het nu soms nog hoor, als Eva slaapt. Al heb ik soms ook weer bakken energie en móet ik nog even en móet ik nog even dat. Komt vanzelf weer terug! Zorg eerst even lekker voor jezelf en dat je je weer beter voelt door al die stomme hormonen die nu zo lastig zijn. De rest komt vanzelf. En…ik vind de tweede zwangerschap ook wel zwaarder dan de eerste. Je hebt er toch al eentje rondlopen he? Zelf had ik niet veel kwaaltjes waar ik echt beroerd door was, maar zelfs dán is het gewoon wat meer aanpoten. Maar dat lukt jou ook hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik voel me wel een zeikerd hoor, maar het is gewoon behoorlijk zwaar nu. Denk ook dat het scheelt dat je er al eentje hebt lopen, Rainbow. De energie die je hebt, gaat toch al gauw naar je kind, ipv jezelf of je man…
Uitwaaien was echt heerlijk, gelukkig kan ik dat vaak even doen met de zee om de hoek.
En ja, dat slaapje heb ik dus echt nodig. Op werkdagen als vandaag slaap ik tot 10 uur en dan red ik het wel tot 10 uur 's avonds weer. Als ik om half 7 opsta, ben ik tussen de middag bekaf. Maar goed, er komen betere tijden aan, daar houd ik me aan vast!
Ik ben er van overtuigd dat ik het allemaal kan en we redden het eigenlijk heel goed nu met zn drietjes, Nora is de laatste tijd weer een engeltje, dus zij werkt ook weer mee, gelukkig!
Rainbow, ik zie trouwens dat je precies gelijk loopt met mn zus. Ook 27 sept uitgerekend? Spannend hoor! Succes de laatste weken!
Liefs
Wat vervelend dat je je nog zo beroerd voelt. Ik hoop echt voor je dat het snel minder wordt. Ik kan er deels over mee praten. Spugen doe ik gelukkig niet meer, maar ik ben nog wel dag en nacht ontzettend misselijk en snel moe. Bij Tim was ik tot 4 maanden heel misselijk. Maar goed we zullen wel zien hoe lang het deze keer duurt.
Ik hoop dat we er beide snel vanaf zijn.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Sandra
Hi sandra,
Wat schiet het op ineens, ik zie je ticker en je bent ook al 11 weken, wauw!
Ik heb het idee dat het de afgelopen week een beetje beter gaat. Gisterochtend nog overgegeven, maar 3 dagen daarvoor niet en vanochtend ook niet. Ik werk ook steeds weer langer en red het dan ook qua energie.
Zoals vandaag ben ik met Nora thuis en ik kijk al uit naar het middagslaapje om 12 uur! Maar vorige week kon ik mn ogen gewon niet open houden, dus gaat het toch beter.
En de laatste dagen begin ik ineens een buik te krijgen! Dus heeeel langzaam durf ik te geloven dat de volgende fase aanbreekt!
Hoera!
liefs
Fijn dat het nu beter gaat liske. Die misselijkheid is echt niets. Bij Rens had ik er nagenoeg geen last van maar dat is nu wel anders. Heb gelukkig nog niet hoeven overgeven maar ben wel al de hele week beroerd. Bij Rens ben ik geloof 2 weken een beetje misselijk geweest. Maar nu is het heftiger vooral als ik loop ed. Hoop voor jou dat het nu echt over is. Leuk dat je al een buikje begint te krijgen. Maakt het allemaal toch wat echter vind ik.
groetjes Ramona