Toch ziek en zhs (dochter nachtmerries

Hoi,

Zoals al eerder gemeld had ik een milde longontsteking maar met wat antibiotica ging het beter dachten we.
Zaterdag ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Ik had ineens 40 graden koorts.
Bleek dat ik een dubbele longontsteking had. Links een zgn verborgen en rechts een vlammende zoals ze dat hier noemen.
Ik ben wel bekent met verborgen ontstekingen heb het als kind wel 5 keer gehad en dan werd het elke keer totdat de foto’s er waren op een erge astma aanval aangemerkt. Ik heb ook astma maar dat terzij. Later heb ik als volwassenen nog 2 keer een verborgen gehad. Schijnbaar als je er eenmaal een hebt gehad kan het vaker voorkomen en omdat ik astma patient ben is de kans bij mij nog een met 20 maal vehoogt.
Goed nu weer gelukkig thuis maar heb me echt beroerd gevoelt zeg.

Ook vond mijn dochter het super eng er kwamen allerlei herrinneringen naar boven vanhaar lange opname. Ze heeft erge nachtmerrie’s op het moment. Ze kon het ook niet zo goed verwerken dat ik in allerijl ben opgenomen.
Hoop dat he nu gauw beter gaat. Ze heeft een extra consuult van de psych/ maatschappelijk werker gehad waar ze al bij loopt( 1 keer in de 2,5 weken) om alles wat er is gebeurt en alles wat nog aan de gang is te verwerken. Ze heeft toch weer moeite om d’r medicijnen allemaal in te nemen en dat ze ineens niet meer zo veel hoeft te eten ( zat op een high calorie dieet om haar op gewicht te brengen) vind ze het moeilijk om een nieuw ritme te vinden.

Sorry moest het even kwijt

Groetjes

lon106

Oh meissie toch wat een ellende! En logisch dat je kleine meid er ook een flinke tik mee opgelopen heeft. Ze heeft nogal niet een ziekenhuistraject achter de rug. Komt haar allemaal erg bekend voor natuurlijk die omgeving.

Fijn dat het weer beter met je gaat. Hopen dat je kleine meid snel van de nachtmerries af is.

Groetekes, Sje

Pfff meid toch het is niet niks zeg
En ja het is logisch dat je kleine meid er aan moet terug denken toen ze er zelf lag
Hoop dat ze het heel snel een plaatsje kan geven Heel veel beterschap nog voor jou

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

zo dat is even schikken zeg .meis ben blij dat je weer thuis ben .
a sneu je meisie ja die is dat allemaal nog niet vergeten .meis wens je heel veel sterkte en heel veel beterschap

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Het gaat heel wat beter zowel met mij als met mijn dochter. Ze hebben met haar een soort rollenspel gedaan en dat schijnt nu hopelijk de truk te zijn geweest. Ze heeft geen nachtmerrie’s meer.

Ben nogwel hondsmoe zeg wat hakt dat erin.

groetjes

lon106

Gelukkig dat het weer goed gaat met je dochter
En nu maar goed aansterken jij want een longontsteking gaat je niet in de koude kleren zitten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin