Toch wel spannend zo voor mijn weekje weg

nou woensdag tot zondag zit ik in london met mijn moeder, heb er gruwelijk veel zin in ! maar vind het nu ook wel mega spannend worden (ik ben zowieso een panicmiep met vakantie…heb ik van me vader, ik doe altijd net of de koningin inspectie komt doen in huis, poetse poetse, zelfs me boeken moeten recht staan voor vertrek, me koffer pak ik vol en de laatste avond, herruim ik hem en gooi alles eruit wat ik niet nodig heb…kip zonder kop) maar nu moet ik ook nog rekeninghouden met 2 thuisblijvers… en pip is in zeer goede handen bij manlief, maar het is toch raar, nu het zo dichtbij komt !!
bedoel ik ga ff genieten van 5 dagen Mezijn, maar ik weet nu al dat ik die 2 draken(man en pippy) veel harder ga missen dan ik denk… kom dadelijk weer met een koffer princesseshit terug natuurlijk…maar de spanning komt nu wel om het hoekkie kijken, ben nu wel lekker 2 dagen met haar thuis da scheelt,dus we kenne nog ff 2 dagen deddelen met mekaar…

Pippy is geboren 17.07.2009

Oh ik ben dan niet zo paniekerig maar 5 dagen zonder jufrouw snuggels zou ik ook wel hee moeilijk trekken, maar ja we hadden al besloten dat we onze minimonsters niet mee konden nemen

Maar eh heel veel plezier enne doe hendrik der groeten he

Groetjes,

Michèle

Kan me heel goed voorstellen dat je je monstertjes gaat missen.

Heel veel plezier in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

@michele zal hem zeker de groetjes doen,mocht ik nu nog een charlez tegenkomen , takkel ik hem en frot hem in me koffert hahahaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Spannend! In ieder geval veel plezier alvast, ongetwijfeld is het ook hartstikke leuk.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers