Toch wel geschrokken

Nou vanmorgen maar weer eens even naar de dokter geweest met een was lijstje vragen
1 van de klachten is nog steeds, mijn onder rug het wil maar niet over gaan en zodra de medicatie op was ging ik zowat door de grond van de pijn.
dus het was elke dag weer een strijd om Ruben uit zijn bedje te halen.
ik moest en bij zijn slaapzakje pakken en dan zo omhoog hijsen en dan onder mijn arm vastklemmen en dan naar de commode strompelen en daarna even een kreet van de pijn uit slaan.
niet leuk dus, en heb er dus ook schoon mijn nocht van!
maar goed heb nu dus weeeeeeerrrrr medicatie gekregen, krijg wat van al die pilletjes }

Maar om een lang verhaal even wat korter te maken, ik moest even een paar simpele testen en onderzoekjes doen en toen kwam hij met het volgende ik zou mijn rugspieren dus weinig tot niet gebruiken en als ik zo door ga zal ik mijn hele leven last van de rug houden en uiteindelijk als een krom oud vrouwtje erbij gaan lopen.
en hier schrok ik dus behoorlijk van!
dus ik zal er nu echt aan moeten geloven en onder begeleiding mijn houding verbeteren, en gaan trainen, en dat laatste heb ik niet zoveel zin in, ben zo lekker lui

Maar ja werk me nu liever in het zweet dan dat ik over een paar jaar als een oud vrouwtje erbij moet gaan lopen met een stokje. te bibberen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Misschien wel goed dat hij het zo recht voor z’n raap gezegd heeft.
Nu schrok je er wel een beetje van en ben je denk ik toch iets meer gemotiveerd om inderdaad te gaan trainen (ik spreek uit ervaring hoor, ik heb zelf namelijk een bloedhekel aan trainen )
Ik zou het ook moeten doen voor mijn onderrug, is de enige optie om er écht vanaf te komen zeggen de fysiotherapeuten.
Dus eh…ik bewonder je wel
Heel veel succes!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Alle sterkte en succes Marianne!

Groetekes, Sje

quote:
Dus eh...ik bewonder je wel

liever me in het zweet werken dan een krom uit vrouwtje moet er niet aan denken!!
dan krijg je over een paar jaar de vraag o is dat je oma.
Ruben… nee hoor dit is mijn moeder.
en alles liever dan dat.
dus het word nu echt tijd dat ik zo langzamerhand eens uit mijn luie stoeltje kon
ik zal hem wel missen hoor

nou sterkte marianne, rugpijn is erg. maar later met een bogel lopen is erger .succes meid

groetjes marielle mama van
10-10-01

Oh ja verschrikkelijk is dat he die rugpijn ?
Ik heb het soms als ik Joyce teveel gedragen heb en dan
wil ik het liefste lekker in mijn bedje blijven liggen want
dan voel je het minste van die rugpijn.

Kun je beter wel wat aan doen Marianne.
Daar pluk je uiteindelijk de vruchten van !
Al is lekker op de bank wat luieren aantrekkelijker,
Daar weet ik aaaaaaaaalles van !!!

quote:
Al is lekker op de bank wat luieren aantrekkelijker, Daar weet ik aaaaaaaaalles van !!!

zeker weten! daarom heb ik gisteren maar eens wat boeken aangeschaft om te zien wat ik zelf kan doen om mijn rugje beter te krijgen.
en ben vandaag met wat oefeningen begonnen.
en ppoooeeeehhhhh dat valt niet meer zeg ik ben echt zo stijf als een hark en zo lenig als een plank

Hoi Marianne

Ik heb al heel lang rugklachten en ga al drie jaar minimaal 1x per maand naar de manueel therapeut.

Als ik onderin de rug last heb worden daar + tussen de schouderbladen de wervels rechtgezet.

Tessie

Ik heb de laatste tijd ook steeds last, dan m’n rug, dan weer m’n nek, dan weer m’n benen…
Komt gewoon van te weinig beweging (bij mij dan he!!)
Dus ik ga vanaf aanstaande maandag spinnen
1e proefles, zal mij benieuwen

Sterkte en succes!

Groetjes Nathalie & Co