Toch weer meekletsen?


#1

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik hier een tijdje meegekletst maar was het toen niet helemaal eens met wat dingen en ben weggegaan.
Ik volg het hier toch nog wel dus kom weer meekletsen als jullie dat goed vinden.

Gr Maaike


#2

Tja, Asje en Sje zijn nog steeds volop aanwezig

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

welkom terug en waarschijnlijk zullen er wel weer dingen voorkomen waar we het soms niet eens mee zullen zijn maar toch altijd even goeie digivrienden!

before you judge me, try hard to love me


#4

Geen probleem mee als er gewoon geacepteerd wordt dat we het eens zijn dat we het soms niet eens zijn.

Groetjes,

Michèle


#5

Haha Asje dus je weet nog wie ik ben.
Ik vond toen dat jullie idd vrij heftig reageerden op dingen maar ja.
Leuk dat ik weer mee kan kletsen en laten we elkaar maar gewoon accepteren zoals we zijn toch?

Lfs


#6

Welkom terug!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Hoi hoi

ik vind trouwens wel dat jou dochter een hele mooie naam heeft.

Lilypie First Birthday tickers


#8

Haha dank je, jouw meisje ook trouwens !!


#9

Van wanneer is jouw Sarah?
Saartje hier is van 30-11-2009, ze zijn bijna even oud of niet?


#10

En Sje is er zelfs vanaf haar vakantie-adres, dus berg je maar…

Welkom terug.

Groetekes, Sje


#11

Sarah hier is van 08-12-2009.
Gaat idd erg gelijk op!!!

Lilypie First Birthday tickers


#12

Ha ha ha Sje kun je echt niet zonder ons??

Groetjes,

Michèle


#13

sje ga vakantie vieren!!!

before you judge me, try hard to love me


#14

@Michèle, nee ik had de indruk dat jullie niet zonder mij konden!
Nee hoor, als je getrouwd bent met een ICT-er met een eigen bedrijf, heb je in de vakantie heel makkelijk gewoon internet net als thuis!

Groetekes, Sje


#15

Oh dus meneer Sje kan niet zonder pc en jij maakt er handig gebruik van

Groetjes,

Michèle


#16

Jawel hoor, meneer Sje heeft echt vakantie! Maar hij heeft wel handige spullen zodat ik niet zonder pc hoef. Haha!

Groetekes, Sje


#17

Ah op die fiets. Mevrouw Sje is nu even technisch

Groetjes,

Michèle


#18

Jeetje nu ben ik erg nieuwsgierig wat er was… maar hoef het niet persee te weten hoor. Grtjs

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#19

ow haha ik was er niet bij vorig jaar, maar als je soms reacties ziet kunnen ze idd best heftig zijn afentoe en als je het er niet mee eens bent dan zeg je dat, iniedergeval je gaat er niet perse op in van WAT IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN!!! maar in je reactie jouwn mening en advies uitstippen is nooit verkeerd Dat is toch de bedoeling van het forum, meerdere meningen van meerdere moeders, zodat je de beste kan uitkiezen die bij je past of een combinatie van ed. Als iedereen hetzelfde zou zeggen en dan echt van JE MOET en niet anders, kan je net zo goed elke dag bij het cb langs voor advies ofzo ^^ Je moet niets en als je het anders doet is het ook niet verkeerd en volgens mij staat er ook in de forumregels dat je geen heftige discussie mag aangaan ^^ Als je gewoon begint met Ik vind, mijn persoonlijke mening is, en het zo op de oppervlakte houd van je moet zelf kijken wat je met dit berichtje doet, houden we het gewoon gezellig. Zonder het berichtje boven je aantevallen op de persoon

Gewijzigd door - Jaantje op 31 Aug 2010 13:23:48


#20

ik was er vorig jaar ook gewoon maar ik kan het me niet herinneren eigenlijk.
ik ben ook best nieuwschierig, JA DAT MAG IEDEREEN WETEN INGE IS ALTIJD NIEUWSCHIERIG

maarre tuurlijk mag je meekletsen, maar mensen reageren nou eenmaal zoals ze reageren. en ja er wordt hier wel gekat of een discussie gevoerd, maaar joh dat houdt het spannend toch beetje sensatie op zijn tijd
zolang we respect blijven houden voor elkaar zie ik het probleem niet.
zolang mensen niet andere gaan kwetsen over hun manier van opvoeding, en dan bedoel ik insinueren dat je vind dat iemand het niet goed doet omdat JIJ het anders doet… kan ik het wel met iedereen vinden.
zeggen: ik zou dit of dat doen is een veel betere aanpak dan zeggen: je doet dit niet goed en zo moet je dat niet doen. tenzij het echt niet door de beugel kan natuurlijk…
blablabla begin weer te bazelen, welkom terug dus