Toch weer laatste fles gegeven

ik heb ruben toch maar weer aan de laatste fles…
hij word s’nachts elke keer wakker rond half 5!
en slapen wil ie dan niet meer!
hij zit ook in sprong…dat kan het ook zijn maar deze mama loopt een beetje op der tandvlees!
dus heb hem vanavond toch nog maar een beetje melk gegeven rond half 7…en hij ging met smaak erin!
misschien een beetje dom van me maar dat zien we dan wel weer…
hopelijk slaapt ie wat langer daardoor…

groetjes een vermoeide mama

karin

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet dom vind hoor meid. Als Ruben daar behoefte aan heeft dan zou ik het gewoon geven.
Dani krijgt van mij nog steeds een flesje rond 19.00. Hij vindt het zo lekker en zit er rond dat tijdstip nog echt op te wachten. Van mij mag hij…langzamerhand zal ik het iets gaan afbouwen.

Ik hoop voor je dat de komende nachten jullie wat meer rust gegund is.
Laat je het ons weten.
Liefs

zat er al een week over na te denken om hem die fles te geven…
nu hoop ik alleen dat dat een beetje helpt…anders dit weekend maar een beetje bij tanken…
word je niet fitter van…half 5eruit…
en sander is dan nog op zijn werk( die werkt s’nachts) dus afwisselen kan hier niet!
hopelijk is deze fase snel voorbij…
en een beetje meer melk dan het bureau zegt, zal vast wel geen ramp zijn…

groetjes!

karin

Meid je moet doen waar jij (en natuurlijk Ruben) zich het beste bij voelt. En je mag echt wel afwijken van wat het CB zegt, zij geven de richtlijnen aan, maar wij zijn de moeders en bepalen het uiteindelijk. En een beetje meer melk is zeker geen ramp.

Ik hoop dat jullie snel een beetje kunnen bijtanken, want half 5 is echt niet fijn nee. En het kan idd ook de sprong zijn.
Succes meid

En heeft hij nu langer geslapen?
Helpt een speen niet?
En anders misschien meer avondeten en meer toetje, Ik heb het bij dylano van de week ook opgehoogd want meneertje was afgevallen, dus die krijgt nu meer eten en meer tussendoortjes en nog eet hij als op
Al werd hij er niet wakker van.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Danique krijgt om 8 uur s’avonds ook nog steeds een flesje, van 120 ml. Deze gaat ook altijd op, en ik laat het maar mooi zo. Ze geeft het vanzelf wel aan als ze hem niet meer hoeft.

Jack is bijna 2 en die krijgt ook nog melk voor het naar bed gaan. Ik snap heel die commotie rond de laatste fles niet. Nodig of niet wat maakt het uit? Als je kindje en jij het prettig vinden, who cares? Ik vind het fijn als mijn kind met een gevuld lijfje op bed ligt, en ik drink zelf ook nog wat voor ik ga slapen…Als je erna de tanden poetst is er niks mis mee, althans in mijn ogen.
Jack is energiek en zeer zeker niet dik. En een toetje neemt hij niet altijd dusse, die laatste “fles” mag hij nog wel van mij hoor.

Groetjes van Christa

nou hij heeft wel iets langer geslapen…6 uur ongeveer…
maar daar ben ik al blij mee! das heel wat beter dan half 5!
vanmiddag ff snert eten bij mijn schoonouders en dan lekker relaxen thuis.
hebben verder niks sfgesproken dus kunnen ff heerlijk uitrusten…en dat ga ik ook zeker doen!!!
en misschien komt het ook wel doordat ie in sprong zit…dan is het maar afwachten!
@ michelle…speen helpt niet…meneer is klaarwakker en wil eruit…

groetjes!!

karin

Das balen Karin

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

het gaat al wat beter!!
hij heeft vanmorgen tot 7 uur geslapen…om 6 uur nog rff foppie geprobeert, en jaja hij viel weer in slaap!!!
ik blij!!

groetjes!!

karin

Helemaal top!! Dit gaat zeker de goede kant op!!