Toch weer bloed geprikt

met kaitlyn gisteren,vond ze nog zo wit en niet echt fit en beetje lusteloos…

ze heb 6.7 moet zijn tussen de 7.2 en 8.5
moet vanmiddag ff bellen met ha wat te doen,misschien drankje of misschien zelf proberen aan te sterken.

kan presies bellen als ik in zwembad bent met dylan,dus me moeder gaat lekker mee kan ik bellen daar zonder dat kaitlyn aan me trekt…

zal vanavond wel neerzetten wat ze zij,want na het zwemmen ga ik op kraamviste bij me vrienndin die ook op bed leg met te lage hb en flauw viel steeds dus die heeft visite van heel het weekend ff afgezegt dus gaan we lekker vanmiddag ff

nou moet zelf proberen hem op te krikken

nu mag ze niet met eten melk producten en ook geen toetje dat moet ik op andere tijdstippen ff geven omdat melk producten de ijzer weg pikken.

veel vitamini c producten en groene groente eten en witlof daar zit heel veel in dus dat mag ze wel 3x per week pest je haar dus helemaal niet mee,lust ze heel graag zelfs.

over 2 maanden weer prikken

Jaaaa, en tartaartjes
Is heel goed (moest ik ook veel eten na mijn bevalling, toen mijn hb zo laag was)

Nou, veel succes en ik hoop dat ze zich gauw weer wat fitter voelt!

Groetjes, mamma van Stephan

het zit kaitlyn ook niet mee he, nou meisie lekker veel groenten en fruit en vlees eten ,dan knap jij weer gauw op beterschap

groetjes marielle mama van tanja

nee idd zit niet mee pfffff word er zelf ook beetje moederloos van hoor

moet je uitleggen dat ze geen melk bij haar eten mag geen toetje na het avond maal pfffff

maar goed als het warmer gaat worden is het hopelijk weer over en kunnen we genieten zonder een zieke kaitlyn steeds

Nou, idd vervelend om dat uit te leggen…
Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

Sterkte ermee.

Leg een kind dat maar eens uit, valt niet mee!

Enne, appelstroop op brood, zit ook heel veel ijzer in

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday