het was een beetje een twijfel voor ons of we wel of niet een afspraak zouden maken, maar omdat we op den duur dachten: het kan nooit kwaad en als we nu bellen kan het toch nog een tijd duren voordat we met rico terecht kunnen had ik een paar dagen terug toch gebeld.
ik hoefde geen verwijzing voor hem te regelen hij kon zo terecht.
hij zou wel een andere kno arts krijgen nu omdat die andere weer terug naar school ging voor zijn opleiding.
ik zo : HUH?! zei zo: ja dat was een arts in opleiding.
ik zo: maar die arts in opleiding heeft mijn kind geopereerd!
dat wisten wij dus helemaal niet! zei ze: ja maar de KNO arts was er gewoon bij. ik zo: ja dus dat maakt toch geen verschil? ik vind het een beetje schandelijk dat dit ons niet gemeld is vantevoren. ik voelde het een beetje zovan: mijn kind is een proefkonijn voor die gozer. misschien zeur ik wel maar als moeder wil je toch een ervaren chirurg?!
het zal wel aan mij liggen hoor maar goed ik was er dus allerminst blij om. ik snap ook wel dat die mensen het moeten leren maar jee doe dat dan lekker bij een volwassenen MET OVERLEG ipv bij een kind ZONDER overleg. ik was daar dus best wel even van onderste boven (terecht of niet???)
enfin hij kan over 3 weken terecht bij een arts assistent voor controle. tjonge zeg… maargoed…
hij is nog steeds behoorlijk verkouden en hij is inmiddels ontzettend hees (alweer).
we zien wel hoe of wat maargoed toch weer een ziekenhuisbezoekje.
![]()