Toch ook verhalen vanaf 9 pond!

Hallo hallo,

Hoe meer ik nadacht over het onderwerp, waar ik de verhalen van wil verzamelen (voor boek over grote babies), hoe meer ik tóch vind, dat er ook verhalen vanaf 9 pond in voor moeten komen. De hele grote, daar heb ik nu wel aardig wat van (incl. mijn eigen 2 kindjes natuurlijk) en een vragen lijst is ook al opgesteld voor de artsen. Ik heb al contact met een paar studentes van een KV opleiding. Dus er begint schot in te komen. Zelf ben ik al begonnen met schrijven, maar als jullie nog wat verhalen willen sturen naar mijn mail adres? Dan mail ik je weer terug met hoe of wat ik er mee ga doen (nogmaals, er komen geen namen in te staan en ik ga ook niet de verhalen zónder toestemming van jezelf gebruiken!!).

Wie helpt??

liefs van Monique (dit stukje staat wel op meerdere sites, omdat ik natuurlijk zoveel mogelijk wil verzamelen)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Joh, weet je dat nog niet? Hihihi dacht dat het algemeen bekend was.

Nou komt het ff snel: Veronica is met 37 weken geboren, woog 4070 gram en was 50 cm. Lucas is met 40 weken geboren, woog 6010 gram en was 57 cm. Vermoedelijk zijn ze beide met nog een weekje eerder geboren ook, maar dat is niet met zekerheid te zeggen (tis wat de vk en het zh denken).

Bij de verhalen kun je het ook lezen hoor. Staat 12 pond thuisgeboren.

gr Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo