zoals ik in een ander topic had vermeld, werd bo in de nacht van zaterdag op zondag ziek. Vanaf 3:45 constnat overgeven, niks hield hij binnen, maar hij wilde ook niets eten. Tegen 10:00 had hij al 8 keer gebraakt. Sinds dien werd het wat rustiger, heeft hij een middag tuk gedaan, en tegen de avond aan begon hij kleine slokjes te drinken, waardoor hij uiteindelijk toch nog 400 cc binnen kreeg. Vanmorgen werd hij wakker en zei: buikje honger mama, buikje wil eten!! Dus vol goede moed begonnen we vandaag. Het ging heel goed. drinken zonder echt gezeur, eten ging nog wel slecht, overal een paar hapjes van, maar goed, dat is ook niet het belangrijkste. rond 18:00 gingen we eten buiten, ik had het nog niet op tafel gezet, en Bo moest buiten opeens overgeven. Daarna wilde hij ook niks meer, tot het slapen gaan, een paar slokjes drinken. Tegen 20:00 ging hij naar bed, en na een 20 minuten riep hij om mama. weer overgegeven, alle knuffels vies, bed vies, ventje vies. Alls schoon gemaakt, en weer in bed gelegd, 1 verhaaltje lezen en tijdens het verhaaltje keek ik hem aan, ik dacht, dit is niet goed, hij moet weer overgeven, dus als een speer naar de douche, waar hij eerst zij dat hij toch niet moest spugen. Wel dus, binnen 10 seconden kwam weer alles eruit…Nu is hij nog even beneden, gaat zo weer naar bed, maar hij heeft dus flinke buikgriep te pakken, en dat met dit weer.
Hij heeft vandaag wel goed gedronken, ogf tenminste, goed, normaal drinnkt hij beter maar zeker wel 700 cc aan vocht binnen gehad. Moet ik me zorgen maken mbt uitdroging nu? of is dat pas als dit de hele nacht en morgen vroeg doorzet
?
Bah, vind het zo sneu als hij zich zo ziek voelt…
liefs woezel