Toch niet allergisch voor witvis

Hoi hoi,

Lisa is ziek… ze gooit alles eruit en heeft ook flink diarree… ik denk zelf dat haar eten van gisterenavond niet goed gevallen is… ze had witvis risotto… dit is al de 2e keer dat ze hier zo van wordt… zou ze hier allergisch voor kunnen zijn??

Grtz Von

Gewijzigd door - yavahn op 02 Mar 2010 19:47:02

is het de 2e keer dat ze van dit specifieke eten ziek word dan ? Dan zou ik inderdaad zeggen dat ze er niet goed tegen kan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, volgens mij had ze idd vorige keer hetzelfde gegeten… ze heeft nu na het spugen wat water gedronken en wat fruit op, maar dat zit er nog in… ze ligt nu lekker te slapen, dus hoop dat het goed blijft gaan nu… die visrisotto krijgt ze iig niet meer

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

In de allergieën lijst is inderdaad ook kabeljauw bekend.
Dus die kans bestaat zeker.

M.

Hmmmm, ben al enkele dagen niet hier geweest, omdat het dus geen allergie is, maar een buikgriep waarschijnlijk… ben dus al 2 dagen overgeef en 3 dagen diarree aan het ruimen… nu is mijn vraag, hoe lang mag de diarree duren? Ik geef al ORS en ze komt wel aan de 500cc minimaal per dag. Ik kan dus niet goed in de gaten houden of ze genoeg plast, want ja, diarree is net zo dun… wie weet dit??

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Uitdrogingsverschijnsels kun je controleren door de huid op de rug van de hand
op te pakken tussen je vingers.
En weer loslaten natuurlijk.
Als het “bruggetje” blijft staan is het een eken voor vocht tekort.
Trekt het vrijwel meteen weer plat, is er niets aan de hand.

M.

Onze zoon heeft wel twee weken waterdunne diarree gehad, soms wel 10 luiers op een dag en inderdaad daardoor niet goed te beoordelen of er ook plasluiers waren. Toch waren de artsen er niet zo van onder de indruk omdat we voldoende vocht konden binnen krijgen en hij ondanks de ongemakken en buikkrampjes verder een gezonde indruk maakte.

Je kan inderdaad naar de huid van de hand kijken, maar ook of je kindje nog goede tranen huilt, fit/alert/actief is. Als dat allemaal nog goed is en het drinken blijft ook goed gaan dan hoef je je nog geen zorgen te maken.

Beterschap voor de kleine meid,
Groetjes Carolien.

Er heerst een nare buikgriep. Onze 2 kinderen en ik hebben hier een dag van moeten spugen en ruim een week diarree gehad. Na die ene dag spugen dronken ze verder wel prima en eten ging ook wel, maar wat minder dan anders. Maar onze kinderen zijn 4,5 en bijna 7 jaar. Ik weet niet of die hele kleine hummels een week diarree mogen hebben. Buikgriep was mijn eerste gedachte toen deze topic geopend werd, maar omdat je aangaf dat dit 2 x met deze voeding gebeurde was een allergie logischer. Alhoewel een buikgriep niet fijn is ( heb er zelf een enorme hekel aan ) kun je dat nu beter hebben dan een allergie natuurlijk.

Bel gewoon even naar je huisarts als je bang bent dat het te lang duurt !
Sterkte met je kleine meiske

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!