zoals misschien sommigen van jullie moeders weten,tobben we al heel lang met onze lars.
Lars is nu ruim 10 maanden en vanaf zijn geboorte, heeft hij veel, heel veel gehuild.
Ik heb ook steeds het gevoel gehad, er klopt iets niet.
Hij klinkt snel heel vol in zijn neus,dronk als babytje heel slecht sliep weinig,is snel onrustig, wil niet getroost worden etc etc.
We zijn ten einde raad we slapen al maanden niet of nauwelijks meer, lopen dokter af en aan de ene kuur na de ander.
WE ZIJN MOE!!!
Ik heb een dokter die echt zo is van nee nee ik kan niks vinden dus er is niks grrrrrr, we hebben 3 jan een afspraakk bij een osteophaat en een helder voelend iemand gaat zijn foto bekijken, ik surf me suf op internet maar daar wordt je ook alleen maar bang van, wel zat ik aan kiss te denken, meiden wat zouden jullie doen of toch maar naar de kinderarts.
Toch naar het ziekenhuis?
Beste Emmer,
Wat vervelend zeg. Ik heb ook slapeloze nachten af en toe en ben dan al helemaal kapot, maar zoals jij het meemaakt, dan ben je gewoon op.
Ik snap heel goed van je dat je van alles gaat proberen. Zo hebben wij vrienden en die hadden ook een huilbaby. Die sliep hooguit 1,5 uur per nacht en overdag helemaal niet. Ze waren ten einde raad. Zijn uiteindelijk naar een ostheopaat gegaan en het heeft geholpen. Kinderarts kun je natuurlijk ook altijd nog doen, maar een ostheopaat kan geen kwaad. Baat het niet dan schaat het niet. Ik leef met je mee en hopelijk komt er wat uit.
Succes meid.
Gr. Natasja

osteopaat is zeker een goed idee!
Vervelend joh, hopelijk kan diegene wat vinden! Heel veel sterkte en succes!
pffffffffff wat zullen jullie moe zijn zeg.
Ik kan het me goed voorstellen!!
Ik heb ook vele goede verhalen gehoord van osteopaat en na een paar behandelingen hadden ze een ander kind.
Zou eerst de osteopaat afwachten en kijken wat hij voor jullie kan betekenen.
De kinderarts is er altijd nog!!
Jullie hebben het al lang volgehouden zo !!! Hopelijk doet de osteopaat wonderen, en krijgen jullie weer langere nachten!
En inderdaad op internet surfen wordt je niet vrolijk van, je leest dan de ergste dingen!
Heel veel succes
groetjes Gytha

Ik snap eigenlijk niet waarom de arts niet afgaat op jouw moederinstinct…
Jij voelt dat er iets mis is… Je loopt al maanden met hem af en aan en nog stuurt hij jou niet door…
Heb je al eens een second opinion overwogen?
Ik bedoel, als ik aan mijn huisarts vragen stel dan vraagt hij ook meteen hoe ik het wil…
Het is dan wel een ander onderwerp even, maar om een voorbeeld te geven:
Jeske had een hele tijd last van een schimmelinfectie (niks ernstigs, maar toch vervelend). Na een paar weken smeren was het nog niet weg. Dus ik zeg die de huisarts, joh heb je niks anders… Tja, zegt hij, wat je nu gebruikt is het beste, maar we gaan een ander proberen… 3 dagen en het was weg…
Zo kan het dus ook… Ik zou wat je kind betreft gewoon op je gevoel af blijven gaan, tenslotte ken jij hem het beste…
Laat je nog weten hoe het bij de osteopaat ging?
Groetjes,
Paula

ach ik heb een huisarts die van 41.7 koorts nog niet schrikt, mijn oudste net 3 was laats heel erg ziek en al een paar dagen hoge koorts en snachts 41.7 ik had het, niet meer.
Zegt hij doodleuk, hoger als 42 wordt het niet ik kon hem wel
Nu hebben mijn man en ik zowieso besloten een huisrts op het dorp te zoeken, we waren namelijk verhuisd en hadden ozne oude arts nog.
ik houd jullie op de hoogte
Ik kan echt boos worden op artsen die het moederinstinct niet serieus nemen!! Bij ons is dat gelukkig niet het geval, maar je hoort verschillende verhalen van moeders die van het kastje naar de muur worden gestuurd! Wat is er meer betrouwbaar dan het moederinstinct?! Als een moeder zegt, ik vertrouw het niet moeten er bij artsen gelijk een arlarmbel op prio 1 gaan rinkelen!! Grrr!
Ik zou gewoon naar een andere huisarts gaan waar je wel vertrouwen in hebt, zowel voor je kindje als voor jezelf! Een osteopaat is misschien wel de moeite waard!
Succes en houdt ons op de hoogte!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
Zou zeker naar een osteopaat gaan. zoals al eerder gezegt is baat het niet schaad het niet. Hoor veel goede verhalen en naar 1 keer merk je vaak al verschil
Doe wat je denkt wat je moet doen!!! Moeders hebben het vaak wel goed hoor
Sterkte ermee
Meid wat zullen jullie moe zijn.
Wij hebben ook vanaf dat Nanik 7 maanden is veel slechte nachten gehad en dat breekt je echt op. Soms heb ik ook het idee dat er iets niet goed bij haar zit. Ze slaapt nooit een nachtje zonder dat ze in haar slaapt huilt of helemaal overstuur is. Vind ik toch ook raar. Volgens CB hoort dat bij de leeftijd maar nu na 3 maanden zet ik daar toch ook mijn vraagtekens bij hoor.
Ik heb ook gehoord dat kindjes veel baat kunnen hebben bij de osteophaat.
Ik hoop voor jullie dat wat voor Lars kunnen betekenen. Hou ons op de hoogte hoor
Sterkte
Bianca

Hallo Emmer,
Een ostheopaat kan idd geen kwaad. Maar ik zou toch ook langs de kinderarts gaan. Het neefje van ons meisje is net een dagje uit het ziekenhuis met een zware longontsteking. De huisarts bleef mijn zus al een maand beweren dat er niks aan de hand was. Maar toen Thibeau zondag 40.2 maakte is ze naar spoed gereden. En het was niks te vroeg. Nu heeft ze gezworen dat ze enkel nog naar de kinderarts gaat. Een gewone arts kan ook heel goed zijn hoor, daar niet van, maar als je het niet vertrouwd zou ik uit eigen beweging verder gaan.
Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt!
Groetjes,
Tamara
quote:
zoals misschien sommigen van jullie moeders weten,tobben we al heel lang met onze lars. Lars is nu ruim 10 maanden en vanaf zijn geboorte, heeft hij veel, heel veel gehuild. Ik heb ook steeds het gevoel gehad, er klopt iets niet. Hij klinkt snel heel vol in zijn neus,dronk als babytje heel slecht sliep weinig,is snel onrustig, wil niet getroost worden etc etc. We zijn ten einde raad we slapen al maanden niet of nauwelijks meer, lopen dokter af en aan de ene kuur na de ander. WE ZIJN MOE!!! Ik heb een dokter die echt zo is van nee nee ik kan niks vinden dus er is niks grrrrrr, we hebben 3 jan een afspraakk bij een osteophaat en een helder voelend iemand gaat zijn foto bekijken, ik surf me suf op internet maar daar wordt je ook alleen maar bang van, wel zat ik aan kiss te denken, meiden wat zouden jullie doen of toch maar naar de kinderarts.
hoi
heb je wel eens gehoord van de huilbaby poli?
ik weet niet of er meerdere zijn in NL, maar bij ons in Arnhem zit ziekenhuis rijnstate en die hebben een huilbaby poli. misschien is dat wat voor je?
groetjes angela
ook in het AMC zit er eentje…
Hele goede verhalen over gelezen…
Eerst wordt de baby binnenstebuiten gekeerd of er medisch gezien iets niet klopt en dan wordt het huilen aangepakt.
Het kindje wordt opgenomen zodat de ouders thuis slaap kunnen inhalen. In enkele dagen tijd leert de verpleging het kindje een ritme aan. Wanneer de ouder uitgerust zijn en het kindje aan het ritme gewend is, mag het kindje naar huis. De ouders hoeven dan alleen het aangeleerde ritme over te nemen.
Klinkt erg goed!
Sterkte ermee, hoop dat jullie snel de veroloren nachten slaap kunnen gaan inhalen!