Toch maar weer de dokter gebeld

Marijn is vanaf maandag middag al ziek. Dinsdag en woensdag heeft hij alleen maar op de bank gelegen en voorzich uit zitten staren. Hij zei geen woord wilde niet eten gelukkig af en toe wel liggend drinken. Gister ging het 's morgens iets beterder maar toen hij 's middags weer uit bed kwam was het weer mis. Wist niet waar hij het moest zoeken liggen, staan, liggen, krom ed gelukkig kon hij het op mij afreageren door af en toe te slaan (niet hard) normaal gesproken mag dit niet maar ze kunnen niet duidelijk maken wat ze hebben laat staan dat het voor hem duidelijk is wat hij heeft. Na een uurtje knapte hij weer wat op. Hij eet tot nu toe minimaal echt heel weinig, drinken gaat wel goed.
Sinds dinsdag heeft hij een ab kuurtje maar hij grijpt nu nog steeds naar zijn oortjes en ook slikken doet zeer en hij snurkt erover. Hij heeft nu 3,5 dag het kuurtje gebruikt dus nu zal toch wel enige verbetering moeten optreden.
Heb even voor 12 de assistente gebeld en ik mag vanmiddag terug bellen. Volgende week vrijdag wordt hij geopereerd aan zijn oortjes en amandelen en ik wil niet dat dit voor de tweede keer wordt uitgesteld eerte keer kreeg op de dag van de operatie de waterpokken. Echt zo zielig om je mannetje zo te zien.

Gewijzigd door - pranger7 op 05 Mar 2010 13:53:21

He gat! Wat vervelend voor het arm schaapje!

Hoop dat hij snel wat opknapt!

Liefs Margot

Vervelend zeg!
Logisch dat je weer heb gebeld.
Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Wat vervelend zeg!
Mijn zus werkt op een huisartsenpraktijk en die zei als de koorts langer dan 4 dagen aanhoud moet je de dokter even bellen.
Heb jij al gedaan lees ik.

Hier ook ziekte. Onze oudste dochter is ziek.
Ligt alleen maar wat op de bank. Tv kijken en wat in boekjes bladeren.
Eten ook weinig, wat crackertjes/ paar hapjes brood en water/lauwe thee.
Hier is de koorts 39.9
De dochter praat gelukkig wel, dus daar ben ik blij om.
Ze is over haar hele lichaam hardstikke warm.

Beterschap voor Marijn!

Groetjes Lisan.

Vanmiddag gebeld. Nou ja hij is nog maar 3 dagen bezig met de kuur mevrouw dus ja het heeft wel tijd nodig. Ja, dat weet ik ook. Als het na het weekend nog niet opknapt moet u maar bellen voor een afspraak.
Tja en daar kun je het dan meedoen. Vanavond werd Marijn alweer wakker en weet dan niet waar hij het moet zoeken, gelukkig ligt hij nu weer rustig op de bank en ik denkt dat hij maar weer lekker bij ons slaapt. Beetje verwennen mag nu he.

Iedereen bedankt voor de reacties en medeleven

@Lisan Jullie ook veel beterschap.