Toch maar therapie

Hey meiden!
Een poosje geleden plaatste ik een topic bij kids van 4-6 over mijn kabouter die niet normaal meer veel bang was.
K dacht even dat het goed ging maar t gaat helemaal niet meer goed. Hij is nu dag en nacht aan me vastgeklampt en blijft nachtmerries hebben.
Vannacht vroeg hij of ik alsjeblieft met m wilde bidden.
Hij wordt elke nacht in paniek wakker.
K heb de huisarts gebeld, morgen hebben we een afspraak en ik bel vanmiddag een speltherapeut , ik weet het echt niet meer. Ik kan niks doen om m gerust te stellen…tisecht serieus en er moet wat gebeuren, dit kan niet zo door blijven gaan hoor. Hou jullie op de hoogte! Moest t even kwijt!

Ach, wat verschrikkelijk sneu voor je kleine vent!

Ik hoop dat de speltherapie hem hierbij gaat helpen, want zo is het niet leuk voor hem.

Ik ben zelf vroeger ook heel bang geweest voor heel veel dingen en ben hier met hulp van mijn ouders uiteindelijk goed overheen gegroeid. Als er destijds zo’n vorm van laagdrempelige therapie was geweest, hadden mijn ouders hier denk ik ook wel voor gekozen. Toen ik eenmaal een jaar of 10 was, was ik er echt overheen. Voor hem hoop ik dat het sneller gaat dan dat.

Succes en sterkte

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat zielig voor je kleine ventje. Hopelijk gaat de speltherapie hem helpen. Sterkte tot die tijd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat het niet over gaat. Goed van je dat je de huisarts hebt gebeld.

Hoop dat hij jou en je kabouter kan helpen.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wat ontzettend sneu zeg voor de kleine man!
wel super idd dat je dit gaat proberen, hoop echt dat het snel effect heeft zodat jullie allebei weer wat ‘normaal’ kunnen leven.

succes ermee in ieder geval!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wat akelig dat je zoontje zo bang is! Ik hoop dat de speltherapie helpt. En anders zou ik het eens zoeken in het spirituele circuit. Bij Derek Ogilvy zie je ook weleens van die enorm angstige kindjes die hij dan helpt. Misschien is je zoontje wel erg gevoelig of zelfs wat helderziend? Daar dacht ik zelf meteen aan eigenlijk…Mocht die therapie niet helpen, dan zou ik het zeker in die hoek zoeken. Ik dacht: ‘Het zal vast een visje van sterrenbeeld zijn…’ en volgens mij is dat ook zo he? Die zijn vaak gevoelig/helderziend. Het is maar een tip!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat vervelend dat je zoontje zo bang is. Weet je al wanneer hij terecht kan bij de therapeut?
Wat Rainbow zegt klopt ook wel Derek Ogilvie heeft inderdaad ook veel te maken met angstige kinderen. Heb toevallig net dat boek gekocht “Baby’s wil is wet” gaat trouwens niet alleen over baby’s. Ik pas sommige tips toe en mijn zoontje reageert daar wel op maar die is nog maar 6 maanden. Er staan wel een aantal dingen in over angst. Weet je ook wat zijn angsten zijn en wat voor nachtmerries hij heeft??

Groetjes Suzanne