Toch maar nwe telefoon besteld

owww vandaag had ik er genoeg van, ik heb een telefoon, echt da ding ken ik wel in de sloot gooien… elke keer als ik bel, valt hij uit, ookal heb hij heel de nacht in de oplaaier gelegen, serieus chagarijnig word ik ervan, bedoel da ding ken vanalles, mp3 speler, internetten blabla maar normaal bellen, ho maar !
pfhh en ik kan pas over een jaar een nw toestel krijgen … nou vandaag dacht ik vette doeg… (manlief had gisteren gezegt, krijg je de helft van een nwe telefoon wel van mij kado want ik word nie goed van dat geer&goorgemouw van jou over die telefoon … liep natuurlijk flink te schelden op da ding) dus heb ik vandaag, en mega zuurstokroze C3-00 besteld… echt een telefoon voor mij ! en op internet had ik ff resensies gelezen meisje die hem voor haar moeder had besteld, en die moeder die snapte hem, nou dan moet hij wel gebruiksvriendelijk zijn, en die deed 4 dagen met een volle batterij, nou da moet ik hebben,
hopelijk komt hij morgen binne, (maar ja hemelvaart) dus zal wel vrijdag worden, ik leg in indergeval onder de brievenbus om hem op te vangen hahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Klinkt goed! Haha, en als iemands moeder hem snapt, snap jij hem zeker? Grappig. Ik hoop dat je er snel lekker mee kunt bellen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wat heb je nu dan?

Groetjes,

Michèle

Ik zou er ook heel slecht tegen kunnen als dat ding steeds uitvalt.

Hoop dat je nu een goede keuze hebt gemaakt en deze het wel goed blijft doen.

Groetjes,
Sandra

ik ben altijd erg tevreden met mijn Nokiaatjes, meestal na een aantal
jaren doen ze wel minder maar dat zeggen ze ook . Ms na 5 jaar een nw. kopen.

Nu heb ik er wel zon hoesje bij gekocht, iedere keer liet ik hem vallen, en zat ie vol krassen.

alvast heel veel plezier met je aankoop

heb nu een nokia 97 mini…best een relaxte telefoon maar ja als de batterij het opgeeft als ik net wil bellen, word ik er echt chaggy van, daar heb je natuurlijk niks aan he ! maar zit nu op een stoeltje naast de voordeur, de tntman op te wachten hahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009