owww vandaag had ik er genoeg van, ik heb een telefoon, echt da ding ken ik wel in de sloot gooien… elke keer als ik bel, valt hij uit, ookal heb hij heel de nacht in de oplaaier gelegen, serieus chagarijnig word ik ervan, bedoel da ding ken vanalles, mp3 speler, internetten blabla maar normaal bellen, ho maar !
pfhh en ik kan pas over een jaar een nw toestel krijgen … nou vandaag dacht ik vette doeg… (manlief had gisteren gezegt, krijg je de helft van een nwe telefoon wel van mij kado want ik word nie goed van dat geer&goorgemouw van jou over die telefoon … liep natuurlijk flink te schelden op da ding) dus heb ik vandaag, en mega zuurstokroze C3-00 besteld… echt een telefoon voor mij ! en op internet had ik ff resensies gelezen meisje die hem voor haar moeder had besteld, en die moeder die snapte hem, nou dan moet hij wel gebruiksvriendelijk zijn, en die deed 4 dagen met een volle batterij, nou da moet ik hebben,
hopelijk komt hij morgen binne, (maar ja hemelvaart) dus zal wel vrijdag worden, ik leg in indergeval onder de brievenbus om hem op te vangen hahahaha
Pippy is geboren 17.07.2009