Toch maar even laten nakijken in ziekenhuis

Na 3 weken onzekerheid op vakantie en nu toch weer buikpijn enzo, ga ik zo eindelijk ff naar het ziekenhuis om alles te laten “checken”
Ik heb gewoon gebeld en de situatie uitgelegd (harde buiken etc.)
De vrouw die ik aan de foon had was echt zooooo aardig!!
Tuurlijk moest ik gewoon even langskomen etc. etc.
Dus ik ga (zoals zei zegt) even aan het ctg-apparaat en dan hoopt ze ons te kunnen geruststellen.
Dus zodra het 14.00 uur is geweest (en de open-huizen-dag dus voorbij ) gaan we die richting op.
En hopelijk zijn we dan eindelijk gerustgesteld!!
Ik laat het wel ff weten daarna, hoe het ging enzo.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Verstandig van je dat je even hebt gebeld, alleen is het al voor je eigen gemoedsrust.
Ben benieuwd hoe het is met jou en Kaya.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Half uur aan de ctg gelegen.
Die was prima.
Wat ik wel apart vond was dat ik soms wel een harde buik kreeg maar dat dat niet geregistreerd werd door dat ding. De verpleegkundige zei zoiets als dat dat kon/niet uitmaakte ofzo…
Daarna een korte echo gehad en een inwendig onderzoekje.
Ook dat was prima. Ze ligt nog met haar hoofdje naar beneden (alleen ze draait de laatste tijd echt wel 20x per dag om haar as )
Verder heb ik gelukkig ook geen ontsluiting ofzo.
Ook op blaasontsteking is gekeken, maar dat heb ik ook niet.

Dus ik ben best opgelucht natuurlijk!

Maar aan de andere kant: ik zit wel mooi met die behoorlijke buikpijn en harde buiken…raar toch?
Net ook weer. Stap ik uit de auto: (pijnlijke) harde buik.
Loop ik in de Albert Heijn: (pijnlijke) harde buik.
Zit ik hier achter de pc: (pijnlijke) harde buik.
Tsja…het enige wat ze in het ziekenhuis zeggen is dat ik natuurlijk terug moet komen als het echt te erg wordt.
Als ik echt het gevoel ga krijgen dat het weeen zijn.
Of als ik bloedverlies heb ofzo.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 08 Oct 2005 18:17:35

Tof dat je even gegaan bent en dat alles goed is. Ik had dat ook met die ctg hoor, harde buiken en niks op dat ding te zien. Dat kan inderdaad want hij meet het pas vanaf een bepaald punt geloof ik. Was met de bevalling ook zo maf, ik echt goeie weeen en dat ding gaf maar een redelijke piek naar mijn gevoel hahahaha.
Maar ja die buikpijn blijft echt erg vervelend voor je, dus ik zou de komende dagen me eens heel rustigjes doen meid. Hopelijk wordt het dan wat minder.

He Bieb, fijn dat alles goed was.
En tja, wel vervelend, maar ja, je hebt ook wel een flinke buik!
Zoals Astrid al zegt, rustig aan doen (en dat valt niet mee natuurlijk!)

Groetjes Mim

Ach Bieb
Wat vervellend voor je zeg pfff leef met je mee
Wel fijn om te horen dat alles oke is met je kleine meisje natuurlijk
En ja net als mijn voorgangsters
Probeer een beetje rustig aan te doen
Is heel moeilijk weet het pfff
Succes meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hey bieb,
war fijn dat alles goed is met kaya,ma inderdaad zal het voor jou niet min zijn als je zo buikpijn hebt,heb tijdens mijn zwangerschap van lars ook zo vaak aan de ctg gehangen omwille van een onverklaarbare buikpijn,ma ze hebben ook nooit gevonden wat het was!! jammer ma helaas is dat er een beetje bij,heb je al eens geprobeerd als je zo buikpijn hebt een warm bad te nemen,bij mij hielp dat vaak wel een beetje… (zat eigenlijk ene keer of drie per dag in bad en voor de rest gelijk iedereen al zegt rustig aan doen,zal niet makkelijk zijn voor je!! kop op hoor nog een paar weekjes en al het leed is vergeten,als je je mooie kaya in je armen mag houden…

liefs jessica, &

Hoe is het met de pijn Bieb???

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Tsja…gewoon hetzelfde eigenlijk.
Ik probeer dr maar niet teveel bij stil te staan.
Met de bekken instabiliteit is het gelukkig iets beter! Dat is echt door die 3 weken Amerika gekomen hoor.
Hoefde daar natuurlijk geen trappen te lopen (wat zowiezo al de helft scheelt) en ik hoefde niet te wassen, te koken etc.
Zwaar verwend dus
Ik hoop echt dat de klachten van de b.i. zo blijven. Nu is het namelijk te doen en die buikpijn daar heb ik wel genoeg aan

En is het met jouw b.i. nog een beetje uit te houden?

Hoi Bieb,

Fijn dat alles goed was bij de echo en CTG.

Misschien een tip met die pijnlijke harde buiken. Meer rusten?! Ik weet niet of je dat al doet. Misschien ook wat ademhalings of Yoga oefeningen. DIt wilt ook wel vaker helpen.

Bij Daan moest ik ook aan het CTG en daar waar wel contracties te zien. Mijn baarmoeder trok hartstikke samen. Maar het deed geen pijn. Alleen kwam hij toen niet. Daan wachte nog 3 dagen voordat hij kwam.(hihihihi).

Het is alleen zo vervelend die harde buiken. Ik leef met je mee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi Bieb

quote:
En is het met jouw b.i. nog een beetje uit te houden?
Het gaat wel hoor Merk het wel aan het weer wanneer er veel mist is heb ik er meer pijn van Maar ja ik ben er bijna en jij moet nog een paar weekjes En ik weet hoe lang dat nog kan duren voor je gevoel als je pijn hebt Hoop voor je dat het een beetje zo blijft en dat de buikpijn minder word hoor meid Want dat is ook niks Sterkte En denk aan je hoor

Wat naar dat je er mee door moet blijven lopen. Nou maar hopen dat het spontaan overgaat en dat je laatste loodjes niet zo zwaar zijn.