Toch even victorie kraaien

Hallo,

Even victorie kraaien, ik hoop dat het niet te vroeg is! Ons meisje slaapt overdag heel erg weinig. Maar vandaag heeft ze van half 10 tot kwart voor 12 geslapen en van 13u15 tot nu (toch ook al bijna 3 kwartier) en ze slaapt nog steeds .
Normaal gezien slaapt onze kleine meid van 8 tot 10 uur 's morgens en dan nog eens twee keer een half uurtje op een hele dag! 3 daagjes heeft ze eens 2 keer 2 uur geslapen, maar toen was het over… Heerlijk, zo een beetje rust! Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heel fijn als ons meisje wakker is, maar het is dan een stuk moeilijker om huishoudelijk werk gedaan te krijgen!

Groetjes van een mama in op het ogenblik volledige “zen” toestand,

Tamara

hoi tamara,

Fijn toch dat ze nu goed slaapt. Lieke slaapt altijd veel.
Raar he jij vindt het fijn als ze wat meer zou slapen en ik zou het fijn vinden als ze wat vaker of langer wakker zou zijn hahaha

Gisteren heeft ze heel weinig geslapen omdat we weg gingen, heeft smiddag’s maar een uurtje in de kinderwagen geslapen en ging prima!!! Maar savond’s kon je gewoon merken dat ze niet genoeg geslapen had pfff zo jengelig etc. (ze was gewoon van slag)
Vandaag is ze volgens mij weer aan het bij slapen van gisteren.
Hopelijk is ze morgen weer langer wakker.

Ach zo zie je maar hoe verschillend kleintjes kunnen zijn.
groetjes Gytha

Hallo Gytha,

Het is idd grappig dat er zo een verschillen kunnen zijn in het slaapritme van kleintjes… Zo zie je maar dat iedereen uniek is
Ons meisje is vandaag echt heel moe. Ik hoop dat ze nu wat meer gaat slapen, ook de andere dagen. Ze is ook wel veel actiever. Op haar speelmat rolt ze van de ene naar de andere kant, dus daardoor zal ze ook wel heel wat energie verbruiken Ik zou zeggen, geniet van Lieke haar slaapritme zolang het kan! Ik krijg hier sommige dagen echt niks aan kant…
Maar ik klaag niet hoor. Cloé slaapt 's nachts goed, en dat is veel waard.

Groetjes,

Tamara

Hoi Tamara,

Lekker hoor dat Zoe lang heeft geslapen.
Je kindje wordt natuurlijk ook ouder en dan gaan ze een
ander slaapritme ontwikkelen.
Hoop voor je dat ze dit blijft doen!
Anne hebben we met de fles van kwart voor 6 opgehouden tot
ze moe werd (kwart over 7)
Ging gelijk slapen en werd pas om 10 voor 10 wakker.
Kon gelijk weer drinken.
Normaal gesproken legden we haar weer terug en dan werd
ze om half 8 al weer wakker en dan ging ze nog een keer slapen
voor ze de fles kreeg.
Ze maakt ook een lange avond/nacht en dan is ze smorgens als
ze wakker wordt niet zo moe meer en kan ze beter eerst weer
even in de box spelen en dan pas weer volgend slaapje.
Wij zijn hiet ook erg blij mee.
Ze word nu ook steeds wakker wanneer ze weer mag drinken.

Groetjes Heleen

Hallo,

Ons meisje heeft vandaag 1,5 uur meer dan normaal geslapen! Dit lijkt niet veel, maar het is echt een eeuwigheid Ben er blij voor. Heb de indruk dat het haar nu ook beter af gaat… Maar morgen is weer een nieuwe dag en mss had ze gewoon een “slaapdagje”. Maar we hebben er goede hoop op…

Groetjes,

Tamara