Toch een sprong?

Neeltje is het zonnetje in huis, maar sinds een paar dagen is ze opeens heeel vroeg wakker in de ochtend ( half zes-zes uur) gaaaaap, normaal is ze rond half 7- 7 uur wakker. Verder slaapt ze overdag prima ( wel ietsjes korter ook), maar ze is verder helemaal niet uit haar humeur. Zou het toch een sprong zijn of wat anders? Ik had haar vanmorgen om 05.45 uur maar tussen ons in op bed genomen omdat Minke anders ook wakker zou worden en ik hoorde haar buikje ook echt knorren zeg maar. Ik heb met een speentje kunnen rekken tot 06.30 uur maar ook daarna bleef ze klaarwakker ( en heel vrolijk dat wel dat kleine draakje). Nou had ik pas al een topic geopend dat ze nog niet echt happig is op fruit, dat gaat nu wel wat beter. Ik wil dus ook met wat gepureerde worteltjes enzo gaan proberen om een uur 0f 17.30. Zou het ipv een sprong ook echt al honger kunnen zijn ( dat ze nu opeens echt die behoefte heeft aan vast voedsel) …?
Nou heel verhaal hoor graag jullie mening!

Week 22,5 t/m 26,5 = sprongentijd, dus ze zit er middenin.

Groetekes, Sje

Tja dat zou dan idd wel precies kloppen qua leeftijd. Maar omdatze verder helemaal niet anders is dan normaal twijfelde ik… hopelijk is dit dan dus tijdelijk. zit nu echt te gapen hier op mijn werk pff zo nog maar een kop koffie.

mijne zit ook al waarschijnlijk in een sprong. beweegt haast niet als ik hem zoals altijd even op het speelkleedje leg. meestal ligt hij dan op zijn buik te tijgeren en te spelen als een gek, maar nu ligt hij op zijn buik met zijn hoofd op de grond een beetje vooruit te staren. slaapt ook veel meer…eten gaat wat slechter momenteel niet zo veel trek…maar heel rustig dat hij is ik snap er echt niks van:S ook als we willen spelen met hem dan staart hij ons aan alsof we gek zijn hopen dat het snel over gaat verder geen huilbuien ofzo vergeleken met vorige sprongetjes, maar niet zo vrolijk als dat hij was, dat vind ik zo jammer

Lilypie First Birthday tickers